Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cauze ale esecurilor start-up-urilor

de Alexandra Popescu 05 Mai. 2014 2084
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Orice start-up are obiective inalte, un plan bine pus la punct si multe asteptari de la viitor. Dar, si cel mai bun plan si cele mai mari obiective pot da gres. Numerosi reprezentanti ai firmelor aflate la inceput de drum nu au o experienta anterioara care sa ii ajute sa isi repare greselile, ci sunt cei care se pregatesc sa invete din greseli. Sunt multi factori care iti duc afacerea la ruina. Din experienta altora, va prezentam unele din cauzele care duc start-up-urile spre pierzanie, asa ca luati aminte!

Antreprenorii traiesc intr-un vid. Este usor pentru antreprenori sa devina focusati, foarte acaparati de propria viziune, ceea ce ii duce sa isi piarda perspectiva. Acesta este unul dintre beneficiile cheie care solicita capital de risc de la firmele care cunosc piata. Ei iti dau feed-back-ul si iti valideaza propria strategie.
Ideea lor nu rezolva in mod unic o mare problema. Se spune ca tot ceea ce poate fi inventat a fost deja inventat. Nu este cazul si cand vine vorba de probleme. Multe probleme sunt pentru rezolvat. De aceea, este bine ca atunci cand exista o problema mare sa existe si o solutie mai buna decat cea initiala.
 
Alearga in afara banilor. Pentru fiecare antreprenor care administreaza bootstrap-ul unui start-up, exista zeci, poate sute care alearga in afara banilor din diferite motive: ei nu doresc sa renunte la o bucata de tort, nu au un buget corespunzator, nu isi fac un plan pentru cat de mult timp au nevoie sa ridice rundele de finantare, rata de ardere este prea mare si multe altele.
 
Inventeaza concepte, nu produse complete. Ideile sau inventiile bune suna foarte bine, promitator, insa trebuie sa existe si un produs, nu numai o idee. Oamenii au nevoie sa foloseasca produsul tau, nu sa iti auda ideile.
Exista mari lacune in strategie. Unele lacune sunt previzibile, dar de cele mai multe ori, ceea ce start-up-urile lasa sa fie dezvoltat mai tarziu, cum sunt lucrurile mici ca materialele low-cost, disponibilitatea componentelor si a infrastructurii, se sfarsesc inainte sa devina showstopper.
 
Echipa nu are ceea ce are nevoie. Unele afaceri pur si simplu nu sunt de lunga durata. Unele se destrama cand strategia initiala nu reuseste. Altii sunt in afara obtinerii unui profit rapid si nu se angajeaza sa lucreze zi si noapte pentru asta. 
 
Concurentii cu solutii existente nu renunta usor. Exista multe bariere de rasturnare a statusului si, uneori, solutiile vechi sunt cele mai bune si puternice, iar companiile care le valorifica sunt cele care rezista mult timp.
 
Piata se misca pe ele sau se muta intr-un mod neasteptat. Piata este un loc complex, unde multe companii ruleaza, iar prezicerea urmatoarei miscari este dificila. Multi antreprenori nu gandesc in avans. Ei ar trebui sa fie inainte acolo unde se va indrepta o strategie.
 
Asculta sfaturi rele de la persoane nepotrivite. Exista multi oameni necalificati care sunt dornici sa ofere sfaturi, care sunt, de cele mai multe ori, rele. 
Informatiile sunt mai numeroase, iar calitatea lor scade. Multi antreprenori obtin multe sfaturi de la persoane necalificate, ceea ce le aduce si esecul.
 


Tags: start-upsfaturiesecuricauzeantreprenori

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cum sa economisesti bani pentru un avans la credit: 3 sfaturi utile

de Idei de afaceri
29 Ian 2024
Achizitia unei locuinte presupune o investitie generoasa si, uneori, veniturile personale nu sunt indeajuns pentru a sustine integral costurile...

Sfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca

de Idei de afaceri
09 Feb 2024
Pentru prezentare, lungimea planului trebuie sa fie cuprinsa intre 15 si 35 de pagini, fara proiectiile financiare si anexe. Bancile uneori vor cere...

Evolutie antreprenoriala. De la o afacere mica la brand

de Idei de afaceri
30 Apr 2024
Din punctul unora de vedere, branding-ul este etapa finala pentru o afacere, apogeul, daca doriti. In momentul in care vorbim de brand, vorbim de...

CNIPMMR: Antreprenorii n-au incredere in viitorul economic al Romaniei

de Florin Amariei
26 Oct 2021
Conform presedintelui CNIPMMR, antreprenorii n-au incredere in viitorul economic al Romaniei. Pesimismul ramane majoritar. "In ceea ce...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca GRATUIT
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]