de Andrioae Ruxandra
09 Iun. 2014
2259
Lucrurile se schimba. Un om de afaceri stie asta foarte bine. Schimbarea poate avea un impact asupra companiei tale. Si daca nu este schimbarea pe care o vrei, iti poate distruge bilantul.
Noi, oamenii, suntem supusi schimbarii in fiecare zi. Lucrurile care ne plac astazi este posibil sa nu ne mai placa maine. Ne putem razgandi oricand si cheltuim bani pe noile gusturi. Este acelasi lucru pentru clientii tai, si ei se pot razgandi.
Industria se schimba in mod constant
Am mai intalnit asta si inainte, mai ales in industria muzicala:
1. vizitarea unuia dintre magazinele muzicale care face parte din lantul Tower Records (franciza internationala cu magazine online)
2. ascultarea radioului lor
3. cumpararea unui intreg album doar pentru cateva piese care iti plac.
Acum descarcam piesele noastre favorite si nu mai cumparam albumele intregi.
In industria cartilor, nu descarcam materiale de lectura cum descarcam melodii, asa ca:
1. vom cauta pe site-uri de comercializare online
2. vom plati online prin intermediul platii electronice
3. vom astepta livrarea coletului.
Acest lucru este valabil doar pentru cei care isi pastreaza cartile.
Ce se intampla cu acei clienti care vor mai mult?
Aici este momentul in care intra in joc reinventarea. Fiecare schimbare creeaza anumite stereotipuri in nisa de piata. Intrebarea este daca piata va plati pentru ceea ce vor clientii? Poti intampina nevoile clientilor, astfel incat acestia sa-si deschida portofelele pentru tine?
Frumusetea in legatura cu micile afaceri este ca se pune accentul pe agilitate. Evident, o minte inceata va pune bete-n roate intregii afaceri.
Ideea este sa faci ca schimbarea sa aiba legatura cu 3 decizii esentiale pe care trebuie sa le iei in legatura cu afacerea ta:
1. Trebuie sa fii atent
Avand in vedere economia de astazi, este posibil sa faci bani din orice iti propui. Trebuie sa ai grija la schimbarile de care are nevoie afacerea ta si la cerintele pietei de afaceri. Acest lucru inseamna ca, prin ceea ce vinzi, poti comunica mai usor cu cei care cumpara ceea ce produci. Daca te implici total, iti vei descoperi urmatoarea miscare.
2. Cautarea unui nou drum
Dat fiind faptul ca industria este in continua schimbare, cauzalitatea intervine atunci cand o industrie este capabila sa profite de acea schimbare. Gasind metode de a actualiza produsul sau serviciul, iti poti indeplini scopul fixandu-ti telurile, in loc sa le urmaresti.
3. Alcatuirea unei echipe
Ideile pot veni si pot disparea avand un impact foarte mic, in acelasi timp oamenii talentati pot avea cariere mediocre. Diferenta dintre succes si esec consta in identificarea ideii inteligente si concentrarea asupra ei. In mare parte, echipa ta se va concentra asupra proiectelor. Daca te implici pe jumatate, atunci nu are rost sa investesti timp si bani in afacere.
Schimbarile intervin si daca acestea nu sunt inteligente in industria ta. Cum poti face eforturi considerabile sa le gestionezi?
Din fericire, in afaceri, moartea nu este automata. Moartea unei afaceri are legatura cu:
1. Mintea - a invata sa stapanesti situatia sau sa te scufunzi
2. Concentrarea - a face un efort in directia inteligenta.
Sursa: smallbiztrends.com
Tags: afaceriom de afaceriantreprenorindustriesfaturi afaceri