Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Ce inseamna un brand cu impact? Cel putin 3 lucruri

de
4874 0 05 Mai. 2016
Management


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

3.5
din 5 voturi
RATING UTILIZATORI

Asociatia Americana de Marketing defineste brandul ca un "nume, termen, design, simbol sau orice alta caracteristica ce identifica o oferta de alta".

Brandul poate fi asociat unui singur produs sau unei intregi game de produse si servicii.

In fiecare zi interactionam cu mii de branduri si doar cateva dintre acestea ne capteaza atentia. Cei mai multi oameni prefera produsele insotite de un brand in locul celor generice.

Motivele pentru care unele branduri au mai mult impact asupra consumatorilor decat altele sunt foarte variate.

Totusi, brandurile puternice ca Apple, McDonalds sau Coca-Cola au cateva trasaturi in comun. Iata-le!

Creeaza o imagine puternica.
Brandurile cu impact ajuta clientii sa creeze o imagine unica a produselor si serviciilor pe care le reprezinta.

Spun o poveste.
Apa plata existenta pe piata este aproape identica. Cu toate acestea, clientii aleg un anumit brand de apa plata. Preferinta pentru un produs este creata adesea cu ajutorul unei povesti care imbogateste produsul si il face mai valoros pentru clienti.

Creeaza o experienta.
Un brand cu impact se integreaza in stilul de viata al consumatorilor.

Brandul nu este asociat doar cu un produs sau cu un serviciu, ci cu adevarate trairi. Brandurile cu impact indeplinesc asteptarile, nevoile si aspiratiile clientilor.



Tags: afaceriafacerebrandimagineprodus

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Ce inseamna un brand cu impact? Cel putin 3 lucruri
Rating:
Nota: 3.5 din 5 - 5 voturi.

Articole conexe

Partenerul de afaceri - cum il alegem?

de Florin P. Amariei
30 Apr 2019
Sa pornesti pe drumul antreprenoriatului presupune anumite riscuri si deschiderea catre nou, dar este extrem important sa intelegem ca partenerii de...

Cate metode de analiza a unei afaceri exista?

de Florin P. Amariei
11 Apr 2019
Analiza unei afaceri este necesara atunci cand iti doresti sa afli care sunt nevoile pe care trebuie sa le acoperi cu produsele sau/si serviciile...

Trucuri pe care trebuie sa le stie orice afacerist

de Florin P. Amariei
27 Mar 2019
Daca vrei sa pornesti o afacere mica, atunci trebuie sa stii ca exista cateva trucuri pe care le poti invata pentru a avansa mai rapid cu initiativa...

Rolul administratorului de afaceri

de Florin P. Amariei
28 Feb 2019
Rolul administratorului de afaceri intr-o companie este esential, dar acest rol nu este vital pentru toate companiile. Modernizarea afacerilor a...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2019







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016