Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Ce n-ar trebui sa faca un manager
Sunt multe lucruri pe care managerii buni le fac pentru a avea rezultate exceptionale, dar in acelasi scop sunt si multe alte lucruri pe care n-ar trebui nicicand sa le faca. Elite Daily trece in revista cateva astfel de contraindicatii.
Sa spuna "vroiam de mult sa imi cer scuze pentru asta"Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Propriul meu plan de afaceri
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Niciodata nu trebuie sa iti ceri scuze pentru ca nu ti-ai cerut scuze la timp. Atunci cand "o dai in bara", recunoaste si infrunta realitatea cat mai repede. Daca atunci cand subalternii tai fac o greseala iti doresti sa afli asta cat mai repede, asteapta-te la acelasi lucru si din partea lor.
Sa tina sedinte programate pentru a aduna idei
Multe companii tin sesiuni de brainstorming pentru a genera idei de a imbunatati afacerea. Ceea ce este o idee grozava tinand cont ca duce la cresterea nivelului de implicare al angajatilor. Problema este insa ca ideile bune nu vin la ora fixa. De asemenea, o parte din oameni sunt introvertiti si le este destul de greu sa isi faca cunoscute ideile in public. Asa ca strategia cea mai buna este sa creezi un mediu in care oamenii sa se simta incurajati sa vina sa iti vorbeasca, oricand, despre cum vad ei lucrurile.
Sa faca perioade de evaluare
In cea mai mare parte, perioadele de evaluare sunt o pierdere de timp si de energie. La care se adauga si faptul ca, de regula, comportamentul persoanelor se schimba atunci cand stiu ca se apropie perioada de evaluare. Cel mai bun feedback nu este cel programat. Cel mai bun feedback sa realizeaza pe loc, atunci cand are cel mai mare impact. Tot ce tine de incurajari, laude sau sugestii de imbunatatire trebuie facut "in mijlocul bataliei". Unul din rolurile esentiale ale unui manager este de a fi mentor si sfatuitor pentru echipa sa. Iar acest lucru trebuie facut zilnic.
Sa ceara favoruri
Sunt destul de multi manageri care spun ceva de genul: "Stii …, te-am ajutat destul de mult cand ai avut problema cu …, asa ca acum chiar am nevoie de tine si te rog sa vii la birou in weekend". Prin definitie, generozitatea este un drum cu un singur sens. Cand ajuti pe cineva n-ar trebui sa-ti pese daca aceasta favoare va fi returnata sa nu. Nu astepti contraservicii si nu recurgi la un santaj emotional.
Articole conexe
3 metode de imbunatatire a performantei manageriale
de Idei de afaceriManagerii estimeaza o crestere in urmatorele trei luni in constructii
de Bianca TilaCum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum
de Idei de afaceriINS: Managerii romani preconizeaza o activitate stabila in unele sectoare
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit