Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce nu stiai (dar ar trebui) despre managerierea noii generatii Y

de Alexandra Popescu 18 Iul. 2014 2952
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Noua generatie, cunoscuta ca generatia Y, reprezentata de tinerii nascuti intre 1980 si 1995, este foarte importanta in lumea afacerilor din ziua de astazi, indiferent de denumirea care i se atribuie. Se asteapta ca tinerii sa ocupe 36% din forta de munca americana si 75% din forta de munca la nivel global pana in anul 2015.

 
Adaptarea la fluxul generatiei Y care intra in spatiul muncii nu inseamna ca o companie trebuie sa revizuiasca intregul ei mediu, insa managerii ar putea face ajustari in privinta stilului de supervizare. 
 
Iata 3 lectii legate de conducerea unei echipe:
 
1. Promoveaza un amestec si un echilibru intre munca si viata personala
Reprezentantii generatiei Y traiesc dupa motto-ul "work hard, play hard". Ei sunt dispusi sa isi sacrifice viata personala pentru a-si dezolta cariera. Ca manager, incurajeaza-i sa isi gestioneze propriile programe, dar continua sa ii motivezi sa fie harnici cu privire la sarcinile atribuite. Contributiile lor nu ar trebui sa fie masurate prin numarul noptilor lungi petrecute la birou, ci prin rezultatele realizate, fie ca este vorba de munca de inalta calitate, termene ale proiectelor atinse sau gandirea creativa.
 
2. Stimuleaza colaborarea
Acesti tineri au crescut lucrand in echipa, participand la proiecte de grup la orele din liceu, sporturile practicate la scoala si prin jocuri video in retea. Ei doresc o atmosfera care promoveaza cooperarea. Un mediu de lucru corporativ promoveaza invatarea in cadrul unei companii. Poti aranja birourile intr-o singura incapere pentru a incuraja lucrul in echipa. Birourile izolate nu sunt o solutie buna pentru nimeni. Incearca sa creezi activitati de grup care sa stimuleze cooperarea intre toti membrii, astfel vei avea rezultate mai bune in cadrul firmei.
 
3. Seteaza obiectivele personale
Multi tineri din noua generatie se considera altruisti prin natura. Ei doresc sa aiba un scop, indiferent ca acesta contribuie la succesul lor de co-lucratori, la cresterea companiei sau ca sprijina utilizarea produselor sau serviciilor pe care le creeaza. Tinerii acestei generatii isi asuma sarcini dificile, intrucat acestea contribuie la dezvoltarea lor personala.
 
Stabilirea obiectivelor personale este importanta, pentru ca acestia vor sa vada o miscare in cariera lor si sa aiba implicare in progresul lor. Permite nou-venitilor sa petreaca cateva saptamani obtinand asezare in teren inainte de a le cere sa inregistreze obiectivele – pe termen scurt pentru pozitia lor actuala si pe termen lung pentru a intocmi aspiratiile in cariera.
 
Managerii ar trebui sa realizeze o intalnire lunara cu fiecare membru al echipei pentru a verifica obiectivele acestora, schita asteptarilor si sa le ofere consultanta sincera. Un manager trebuie sa ajute fiecare angajat sa devina de succes, iar stabilirea obiectivelor, impreuna cu check-in-urile periodice, adauga un strat de masurare care este benefic atat pentru membrii echipei, cat si pentru manager.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afaceriantreprenorimanagementtineri antreprenorigeneratia ymanageriangajati

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

3 metode de imbunatatire a performantei manageriale

de Idei de afaceri
13 Mai 2024
Intr-un mediu de business atat de competitiv, perfomanta manageriala poate face diferenta dintre un business de succes si unul mediocru. Totusi,...

6 lucruri pentru bucataria de la locul de munca care sporesc bunastarea angajatilor

de Idei de afaceri
20 Feb 2024
Esti in cautare de noi modalitati de a stimula fericirea si productivitatea angajatilor tai? Pe masura ce organizatiile de toate marimile recunosc...

Cum sa atragi cei mai buni angajati pentru noua ta afacere

de Idei de afaceri
29 Apr 2024
Initierea unui business este un eveniment important in viata fiecarui antreprenor. Prima afacere poate fi comparata, cu usurinta, cu prima dragoste,...

Managerii estimeaza o crestere in urmatorele trei luni in constructii

de Bianca Tila
28 Iun 2023
Managerii romani estimeaza o crestere a preturilor in constructii si comertul cu amanuntul pentru urmatorele trei luni, potrivit datelor publicate de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]