Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce nu stiai (dar ar trebui) despre managerierea noii generatii Y

de Alexandra Popescu 18 Iul. 2014 2857
4.5 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Noua generatie, cunoscuta ca generatia Y, reprezentata de tinerii nascuti intre 1980 si 1995, este foarte importanta in lumea afacerilor din ziua de astazi, indiferent de denumirea care i se atribuie. Se asteapta ca tinerii sa ocupe 36% din forta de munca americana si 75% din forta de munca la nivel global pana in anul 2015.

 
Adaptarea la fluxul generatiei Y care intra in spatiul muncii nu inseamna ca o companie trebuie sa revizuiasca intregul ei mediu, insa managerii ar putea face ajustari in privinta stilului de supervizare. 
 
Iata 3 lectii legate de conducerea unei echipe:
 
1. Promoveaza un amestec si un echilibru intre munca si viata personala
Reprezentantii generatiei Y traiesc dupa motto-ul "work hard, play hard". Ei sunt dispusi sa isi sacrifice viata personala pentru a-si dezolta cariera. Ca manager, incurajeaza-i sa isi gestioneze propriile programe, dar continua sa ii motivezi sa fie harnici cu privire la sarcinile atribuite. Contributiile lor nu ar trebui sa fie masurate prin numarul noptilor lungi petrecute la birou, ci prin rezultatele realizate, fie ca este vorba de munca de inalta calitate, termene ale proiectelor atinse sau gandirea creativa.
 
2. Stimuleaza colaborarea
Acesti tineri au crescut lucrand in echipa, participand la proiecte de grup la orele din liceu, sporturile practicate la scoala si prin jocuri video in retea. Ei doresc o atmosfera care promoveaza cooperarea. Un mediu de lucru corporativ promoveaza invatarea in cadrul unei companii. Poti aranja birourile intr-o singura incapere pentru a incuraja lucrul in echipa. Birourile izolate nu sunt o solutie buna pentru nimeni. Incearca sa creezi activitati de grup care sa stimuleze cooperarea intre toti membrii, astfel vei avea rezultate mai bune in cadrul firmei.
 
3. Seteaza obiectivele personale
Multi tineri din noua generatie se considera altruisti prin natura. Ei doresc sa aiba un scop, indiferent ca acesta contribuie la succesul lor de co-lucratori, la cresterea companiei sau ca sprijina utilizarea produselor sau serviciilor pe care le creeaza. Tinerii acestei generatii isi asuma sarcini dificile, intrucat acestea contribuie la dezvoltarea lor personala.
 
Stabilirea obiectivelor personale este importanta, pentru ca acestia vor sa vada o miscare in cariera lor si sa aiba implicare in progresul lor. Permite nou-venitilor sa petreaca cateva saptamani obtinand asezare in teren inainte de a le cere sa inregistreze obiectivele – pe termen scurt pentru pozitia lor actuala si pe termen lung pentru a intocmi aspiratiile in cariera.
 
Managerii ar trebui sa realizeze o intalnire lunara cu fiecare membru al echipei pentru a verifica obiectivele acestora, schita asteptarilor si sa le ofere consultanta sincera. Un manager trebuie sa ajute fiecare angajat sa devina de succes, iar stabilirea obiectivelor, impreuna cu check-in-urile periodice, adauga un strat de masurare care este benefic atat pentru membrii echipei, cat si pentru manager.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afaceriantreprenorimanagementtineri antreprenorigeneratia ymanageriangajati

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Documentele din spatele... ideilor de afaceri trebuie atent pastrate intr-un dulap metalic!

de Idei de afaceri
14 Iun 2022
Organizeaza-ti spatiul mai eficient, folosind un dulap metalic! Alege, dintr-o gama bogata de produse, modele pentru organizarea sau arhivarea...

Cifra de afaceri din comert a crescut cu 5% in primele patru luni

de Bianca Tila
03 Iun 2022
Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul a crescut in primele patru luni din acest an cu 5%. Fata de perioada similara din 2021, a crescut...

Angajatii intra intr-o noua dinamica in 2022

de Florin Amariei
11 Ian 2022
Piata fortei de munca se va schimba radical in 2022, mai ales dupa ce angajatii vor realiza ca perioada de stagnare s-a incheiat si acum trebuie sa...

Sondaj. Principalele motive pentru care angajatii raman in firme

de Florin Amariei
20 Dec 2021
Un nou sondaj releva principalele motive pentru care angajatii raman in firme. Ar fi bine sa le avem in vedere! Primele trei criterii pe baza...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]