Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Ce trebuie sa faci cand incepi un proiect?
Managerul de proiect trebuie sa se asigure de la inceput ca persoanele implicate sunt dispuse sa faca treaba bine. Daca sare peste aceasta etapa, managerul risca sa aiba probleme cu angajatii pe toata durata de implementare a proiectului.
Asigurati-va ca echipa are expertiza necesaraCriptomonede Ghid practic pentru incepatori
Cultura de sofran
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Cultura castravetelui anti-diabet
Nu sunt rare cazurile in care un manager de proiect constata ca oamenii cu care lucreaza nu detin competentele necesare. in astfel de situatii, este necesara dezvoltarea abilitatilor noi si cresterea gradului de intelegere a proiectului pentru ca sarcinile sa fie duse la capat cu succes.
De exemplu, sunt frecvente cazurile in care membrii echipei nu detin cunostinte legate de un anumit software care va fi utilizat frecvent pe durata de implementare a proiectului. Astfel, inainte de inceperea proiectului, managerul poate discuta cu echipa despre competentele necesare, daca acestea sunt disponibile in proiect, iar daca nu, cum pot fi atrase.
In cazul in care exista suficient timp, se pot organiza traininguri. in organizatiile cu planificare eficienta, trainingurile se organizeaza din timp, astfel incat sa existe competentele necesare la momentele potrivite.
Un tip de training care se recomanda la inceputul fiecarui proiect este cel de initiere, astfel incat toata lumea sa primeasca informatii despre proiect. O alta varianta este atragerea in proiect a persoanelor care detin deja competentele necesare.
Valorificati experienta si cunostintele
Persoanele din echipa cu mai putina experienta pot alege sa ramana in umbra, din cauza temerii de a nu se ridica la nivelul colegilor mai experimentati. Managerul de proiect trebuie sa le acorde o atentie speciala si sa-i incurajeze sa contribuie la atingerea obiectivelor proiectelor.
Desigur, pentru a face acest lucru, un manager trebuie sa cunoasca punctele tari ale oamenilor cu care lucreaza in proiect. Daca nu a mai colaborat ina inte cu echipa, el se poate informa din CV-urile angajatilor sau poate cere parerea colegilor de lucru.
Articole conexe
3 metode de imbunatatire a performantei manageriale
de Idei de afaceriManagerii estimeaza o crestere in urmatorele trei luni in constructii
de Bianca TilaCum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum
de Idei de afaceriINS: Managerii romani preconizeaza o activitate stabila in unele sectoare
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit