Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce trebuie sa stie fiecare antreprenor despre siguranta muncitorilor

67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Multi antreprenori nu acorda atentia necesara securitatii lucratorilor. Acest lucru nu se intampla pentru ca nu ii intereseaza securitatea muncitorilor, insa acestia au atat de multe lucruri importante de rezolvat, incat cred ca nu exista motiv de ingrijorare pentru ceva ce nu se poate intampla.

 
Multi angajatori se gandesc ca accidentele se pot evita cu atentie de catre angajati. Aceasta gandire, insa, este una periculoasa. Un singur om vatamat inseamna o multime de bani pierduti, se pot sterge ani de succes sau mai rau, se poate distruge o afacere. 
 
Inainte de toate, aruncati o privire mai jos pentru a constientiza riscurile:
 
1. Costul ranirii unui lucrator poate fi considerabil. Se pare ca o singura fractura a unui muncitor costa un angajator pana la 95.000 de dolari, direct si indirect. Desigur, costurile variaza in functie de gravitatea accidentarii.
 
2. Asigurarile ofera doar multa protectie. Multi antreprenori conteaza pe suportul asigurarilor atunci cand trebuie sa plateasca costurile ranirii muncitorilor, insa aceasta protectie este limitata. De obicei, unele asigurari platesc doar o parte din costurile directe, lasand antreprenorul sa isi asume costurile indirecte, care pot fi si de 20 de ori mai mari decat cele directe. Amenzile, de exemplu, nu sunt acoperite de asiguratori.
 
3. Leziunile pot deteriora un brand. Fiecare antreprenor de succes intelege importanta cultivarii unui brand. Multi dintre ei petrec ore intregi incercand sa afle punctul de vedere al clientilor despre companie. Un brand se construieste cu multa munca, stres, ore nedormite si pasiune. O singura leziune poate pata reputatia unei companii si poate sterge ani de castiguri de comercializare. Accidentele pot avea efecte catastrofale si persistente asupra brandului.
 
4. Companiile folosesc tot mai mult performantele de siguranta ca un criteriu de atribuire a contractelor. A devenit ceva comun companiilor sa ofere date despre siguranta ca parte a pachetului de oferta. O slaba inregistrare de siguranta ii poate costa pe licitanti oferte profitabile.
 
Siguranta privita prin ochii unui antreprenor de afacere mica nu inseamna o afacere mare, insa riscul unui eveniment aparent neimportant, care duce la ranirea unui lucrator poate avea efecte dezastruoase, zdrobitoare chiar. 
 
Prin urmare, siguranta lucratorilor este una foarte importanta pentru afacere, chiar daca nu i se acorda atentia cuvenita. Citeste legislatia, cauta metode de siguranta si ia masuri cu privire la eventuale accidente. Un muncitor ranit grav poate cere despagubiri mari, afectand bugetul companiei, poate face reclama negativa, de unde rezulta deterioarea brandului, iar de aici pana la esec poate fi doar un pas. Aparent, pare o aberatie, insa este foarte realist si trebuie luate masuri de precautie.
 


Tags: antreprenoririscuri afaceriafaceribrandsfaturi afacerisanatate si securitate in muncassm

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]