Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce vor angajatii noi de la firme? Iata unde ar vrea sa lucreze

de Ideideafaceri.ro
969 0 03 Mar. 2020
Management


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

3.88
din 4 voturi
RATING UTILIZATORI

Companiile inteleg ca recrutarea angajatilor ideali este unul dintre principalele lucruri care trebuie realizat ca la carte pentru a se putea obtine un rezultat de succes. Ce vor, insa, acesti oameni?

Angajatii tineri cauta tot mai des flexibilitate la locul de munca. Vor programe de lucru de acasa, evenimente interne, cursuri, tembuilding-uri si o varietate de beneficii, spun specialistii in resurse umane. Liderii cauta sa aduca in mijlocul companiilor toate avantajele care sa creeze un mediu confortabil si productiv pentru angajati. Intr-o organizatie moderna se pune pret si pe comunicare intre etajele decizionale si executive. Tinerii cauta tot mai des feedbackul, spun recrutorii. Diferentele intre generatii se simt, poate mai proeminent decat in urma cu cativa ani, insa avantajul unei culturi organizationale cu viziune sta in comunicarea stransa dintre manageri si angajati.
 
Cultura organizationala este definita ca fiind un mix de convingeri, ipoteze, valori si modalitati de interactiune care contribuie la mediul unic social si psihologic al unei organizatii. Rolul unui lider este sa ofere o viziune si o strategie menita sa produca rezultate, iar managerul sa le obtina. Pentru a produce rezultate, organizatia trebuie sa atinga o serie de obiective interne precum productivitate, inovatie, Pentru a realiza toate acestea, orice organizatie are nevoie de un model de organizare.
 
”Colegii mei vor foarte multa flexibilitate din partea angajatorului, programe de work from home. (…) Incercam sa-i scoatem din mediul organizational, sa le facem un mediu, in cadrul companiei, cat mai placut si asta pornind de la cum sunt amenajate birourile, cum sunt managerii, cum discuta cu ei, cum sunt evaluati. Vor multe beneficii, dar nu este o chestiune care individualizeaza compania Alliance Healthcare in mod particular.”, spune directorul HR al Alliance Healthcare, Carmen Zota.
 
Cultura organizationala moderna si eficienta se bazeaza astazi pe o serie de principii. In cadrul Alliance Healthcare Romania, membra Walgreens Boots Alliance, lider mondial in industria farmaceutica si de frumusete, exista o nevoie a angajatilor de a comunica cat mai mult cu managerii. Oamenii doresc pe langa comunicaresa primeasca feedback-uri si aprecieri, sa fie laudati si chiar sa sarbatoreasca succesul realizat. In contextual zilei de astazi, organizatia poate exploata potentialul creativ al angajatilor lor doar daca isi formeaza o rutinain a-i asculta.
 
Comunicarea este un punct important si din perspectiva ”amestecului” oamenilor de diferite generatii. Diferente intre generatii se simt in orice perioada, fie ea mai traditionalista, fie a vitezei, tehnologiei si inovatiei. In organizatii moderne si cu viziune, asa cum este Alliance Healthcare, diferentele sunt ”puse pe masa” si se discuta despre ele.
 
”Daca in trecut diferenta era asimilata de catre un angajat ca o frustrare, despre care nu vorbea, ca managerul poate are niste instrumente sau o abordare invechita si el are alte asteptari, acum vorbeste si rezolva problemele pe care le identifica sau le simte”, spune director HR, Carmen Zota intr-un interviu BT Video.


Tags: angajatifirmelucreze

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Rating:
Nota: 3.88 din 5 - 4 voturi.

Articole conexe

MADR: Firmele care aplica Legea diminuarii risipei alimentare trebuie sa depuna raportul pe 2019

de Florin P. Amariei
12 Mar 2020
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale a anuntat printr-un comunicat de presa ca firmele care au ales sa aplice Legea diminuarii risipei...

Motivarea corecta a angajatilor - cheia succesului afacerii

de Florin P. Amariei
12 Feb 2020
Un lucru este evident: pentru ca o afacere sa functioneze la maximum de potential, angajatii trebuie sa fie motivati corespunzator. Antreprenorii...

ONRC: In 2019 am avut cu 26,71% mai multe firme radiate

de Florin P. Amariei
31 Ian 2020
Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) raporteaza ca in 2019 am avut cu 26,71% mai multe firme radiate fata de 2018. Cele mai multe...

Firmele de servicii funerare NU mai pot expune sicrie si cruci in strada

de Florin P. Amariei
06 Ian 2020
O noua masura a fost adoptata la inceput de 2020 pentru firmele de servicii funerare sau pompe funebre. Cele care isi au sediul in Alexandria trebuie...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2020







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016