Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cele 5 elemente esentiale pentru o cultura organizationala de top!
Cultura organizationala reprezinta liantul intre initiatorii afacerii, echipele de angajati care o vor duce catre succes si clientii care asigura influxul banesc si ii construiesc reputatia. Companiile cu o cultura organizationala de top detin angajati uniti, gata sa colaboreze si in cele mai dificile momente, angajati care isi sincronizeaza eforturile in mod optim pentru a aduce afacerii un nivel inalt de profitabilitate si o imagine impecabila.
Iata si cele cinci elemente esentiale pentru o cultura organizationala de top, conform INC:Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Cultura de sofran
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
1. Principiile de baza ale unei afaceri dau tonul consolidarii unei culturi organizationale eficiente. Este esential ca o afacere sa fie condusa pe baza anumitor reguli, principii, legi. Este esential sa stiti care sunt prioritatile de care trebuie sa va ocupati pentru a ajunge la profituri in afaceri. Puteti miza pe grija pentru mediul inconjurator, pe customer service inainte de orice, pe respectarea competitorilor si nu numai. Toate acestea sunt surse excelente de principii care aduc o afacere mai aproape de succes deplin.
Inca de la interviul de recrutare trebuie sa etalati aceste principii si sa luati in echipa dvs profesionistii care se potrivesc, profesionistii care vor pastra principiile in functie de care este condusa afacerea dvs.
2. Comunicarea este esentiala pentru o cultura organizationala rezistenta. Comunicarea reprezinta un aspect esential pentru o cultura organizationala de top. Este nevoie de mult feedback, de libertate de exprimare, de conditii optime pentru a asigura comunicarea rapida intre departamente, intre diverse trepte ierarhice samd. Nu neglijati faptul ca trebuie sa incurajati angajatii sa comunice cu superiorii, nu doar sa primeasca ordine.
3. Grija pentru angajati. Aveti viitoare mamici in companie, persoane care au trecut prin dificultati financiare in ultima perioada, subordonati care urmeaza sa isi organizeze nunta, persoane care au trecut printr-un accident sau printr-o perioada de boala, angajati care incearca sa isi finalizeze cursurile? Iata doar cateva dintre exemplele care trebuie sa va starneasca grija pentru angajati. Respectati-le problemele si neajunsurile si sustineti-i cu toata atentia.
4. Educatie si dezvoltare continua, elemente esentiale pentru o cultura organizationala puternica. Este esential sa asigurati angajatilor dvs conditii optime pentru a creste, pentru a se dezvolta din punct de vedere profesional. Angajatii care stiu ca nu stagneaza, ci se dezvolta cu ajutorul si prin intermediul unei companii i se vor simti atasati.
5. Putina istorie pentru o cultura organizationala de top. Nu in ultimul rand, o alta modalitate care reuseste sa aduca mai aproape echipele de lucru ale unei companii este cea de a impartasi putina istorie. Faceti cunoscut trecutul afacerii, cum a fost pornita, cine sunt fondatorii si ce fac ei acum, cum a evoluat afacerea si care sunt planurile de viitor.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit