Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cele mai comune probleme de la birou?

de Adela Simonescu 01 Oct. 2011 2945
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Locurile de munca nu sunt intotdeauna pe placul tuturor. Se intampla sa fim prinsi intr-un birou care ne sufoca, care ne reprima talentul artistic, creativitatea si originalitatea, intr-un birou in care colegii nostri sunt barfiti in mod constant, intr-un birou mic, defectuos organizat si lista continua spre dezamagirea multor angajati.

In realitate, productivitatea, performanta, eficienta cu care se lucreaza vine in mare masura si din directia modului in care este organizata activitatea la locul de munca, la birou.

Iata cateva dintre cele mai commune probleme de la birou:
1.    Zgomotul. Mai ales in birourile organizate in sistem “cubicle”, zgomotul devine o mare problema care afecteaza buna functionare a departamentelor implicate. Din ratiuni economice, departamentele care functioneaza cu un numar mare de angajati, aleg acest sistem de organizare si isi deturneaza profitabilitatea afacerilor intr-o mare masura.

O solutie poate fi recrutarea de asistenti virtuali si transferarea sarcinilor potrivite catre personal care isi duce activitatea de la domiciliul personal. Nu veti mai avea nevoie de spatiu pentru birouri, de echipament si nici nu se va mai pune problema zgomotului care streseaza angajatii si le micsoreaza eficienta cu care lucreaza.

2.    Barfa. Da, la orice loc de munca, ne intalnim cu aceasta problema grava. Se barfeste si relatiile intre angajati se racesc. Totul se rasfrange asupra bunului mers al echipelor de lucru si a departamentelor implicate. Va trebui sa veniti cu un set de reguli clare care sa elimine acest element daunator intregii dvs afaceri.

3.    Confuzia si lipsa de organizare. Multe afaceri sunt simple, multe sunt complexe si in ambele ne intalnim cu un grad ridicat de lipsa de organizare si, implicit, de confuzie. Acest lucru se intampla din cauza faptului ca nu exista un set de reguli clare pe care sa se functioneze.

Corespondenta si comunicarea intre angajati si departamente nu se efectueaza in mod corect si eficient si se ajunge la confuzie care se rasfrange asupra intregii afaceri. Este cazul sa stabiliti o rutina constructiva si sa impuneti ca activitatea angajatilor dvs sa fie dirijata de ea.

4.    Utilizarea internetului in alte scopuri decat cele profesionale. Din fericire, exista numeroase modalitati prin care puteti limita accesul angajatilor la alte site-uri decat cele utilizate in mod normal pentru bunul mers al afacerii dvs. Conturile personale de e-mail si cele de pe retelele de socializare sunt printre cele mai utilizate de catre angajatii care au acces la internet. Un programator cu experienta va poate ajuta cel mai bine in acest sens.


Tags: afaceribirouconflicte la birouconflicte afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum

de Idei de afaceri
22 Mai 2023
Sa fii manager tanar iti aduce multiple satisactii, cum ar fi crearea unui impact social pozitiv si flexibilitatea de a-ti gestiona timpul, avand si...

Sfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca

de Idei de afaceri
09 Feb 2024
Pentru prezentare, lungimea planului trebuie sa fie cuprinsa intre 15 si 35 de pagini, fara proiectiile financiare si anexe. Bancile uneori vor cere...

Documentele din spatele... ideilor de afaceri trebuie atent pastrate intr-un dulap metalic!

de Idei de afaceri
14 Iun 2022
Organizeaza-ti spatiul mai eficient, folosind un dulap metalic! Alege, dintr-o gama bogata de produse, modele pentru organizarea sau arhivarea...

Cifra de afaceri din comert a crescut cu 5% in primele patru luni

de Bianca Tila
03 Iun 2022
Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul a crescut in primele patru luni din acest an cu 5%. Fata de perioada similara din 2021, a crescut...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]