Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cele mai comune probleme de la birou?
Locurile de munca nu sunt intotdeauna pe placul tuturor. Se intampla sa fim prinsi intr-un birou care ne sufoca, care ne reprima talentul artistic, creativitatea si originalitatea, intr-un birou in care colegii nostri sunt barfiti in mod constant, intr-un birou mic, defectuos organizat si lista continua spre dezamagirea multor angajati.
In realitate, productivitatea, performanta, eficienta cu care se lucreaza vine in mare masura si din directia modului in care este organizata activitatea la locul de munca, la birou.Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Propriul meu plan de afaceri
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Iata cateva dintre cele mai commune probleme de la birou:
1. Zgomotul. Mai ales in birourile organizate in sistem “cubicle”, zgomotul devine o mare problema care afecteaza buna functionare a departamentelor implicate. Din ratiuni economice, departamentele care functioneaza cu un numar mare de angajati, aleg acest sistem de organizare si isi deturneaza profitabilitatea afacerilor intr-o mare masura.
O solutie poate fi recrutarea de asistenti virtuali si transferarea sarcinilor potrivite catre personal care isi duce activitatea de la domiciliul personal. Nu veti mai avea nevoie de spatiu pentru birouri, de echipament si nici nu se va mai pune problema zgomotului care streseaza angajatii si le micsoreaza eficienta cu care lucreaza.
2. Barfa. Da, la orice loc de munca, ne intalnim cu aceasta problema grava. Se barfeste si relatiile intre angajati se racesc. Totul se rasfrange asupra bunului mers al echipelor de lucru si a departamentelor implicate. Va trebui sa veniti cu un set de reguli clare care sa elimine acest element daunator intregii dvs afaceri.
3. Confuzia si lipsa de organizare. Multe afaceri sunt simple, multe sunt complexe si in ambele ne intalnim cu un grad ridicat de lipsa de organizare si, implicit, de confuzie. Acest lucru se intampla din cauza faptului ca nu exista un set de reguli clare pe care sa se functioneze.
Corespondenta si comunicarea intre angajati si departamente nu se efectueaza in mod corect si eficient si se ajunge la confuzie care se rasfrange asupra intregii afaceri. Este cazul sa stabiliti o rutina constructiva si sa impuneti ca activitatea angajatilor dvs sa fie dirijata de ea.
4. Utilizarea internetului in alte scopuri decat cele profesionale. Din fericire, exista numeroase modalitati prin care puteti limita accesul angajatilor la alte site-uri decat cele utilizate in mod normal pentru bunul mers al afacerii dvs. Conturile personale de e-mail si cele de pe retelele de socializare sunt printre cele mai utilizate de catre angajatii care au acces la internet. Un programator cu experienta va poate ajuta cel mai bine in acest sens.
Articole conexe
Cum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum
de Idei de afaceriSfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca
de Idei de afaceriDocumentele din spatele... ideilor de afaceri trebuie atent pastrate intr-un dulap metalic!
de Idei de afaceriCifra de afaceri din comert a crescut cu 5% in primele patru luni
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit