Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cele mai mari pierderi de timp pentru directori
Avocatii, psihiatrii sau consultantii de afaceri, pe scurt toti cei care calculeaza factura pentru serviciile acordate clientilor in functie de timpul alocat, ca si cei care fac pontajul la intreprinderea in care lucreaza, toti acestia stiu exact ce valoare are timpul lor de munca.
Cum stau, din acest punct de vedere, directorii de companii? Adeseori, ei par sa nu aprecieze corect valoarea unei ore.Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Cresterea prepelitelor japoneze
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Va prezentam in continuare 5 din cele mai importante capcane devoratoare de timp:
Intrunirile
In calitate de director, sunteti invitat uneori sa asistati la reuniuni pentru care prezenta dumneavoastra nu este realmente ceruta. Directorii trebuie sa-si protejeze atent alocarea timpului si sa nu participe decat la intrunirile cu adevarat necesare. Pentru restul, puteti conta pe cineva care sa asiste la reuniune in locul dumneavoastra si sa va informeze in legatura cu lucrurile importante discutate.
Prezentarile PowerPoint
Aceste prezentari sunt menite sa fie suporturi pentru discutii, reflectii si schimburi de informatii, dar prea des, cadrele cad in capcana prezentarilor prea detaliate, cu prea multe slide-uri, care duc la o mare pierdere de timp pentru toata lumea. In consecinta, este necesar sa reamintim aceste cinci principii:
- Cu 5 zile inaintea prezentarii, toata lumea trebuie sa poata cunoaste slide-urile.
- O prezentare nu trebuie niciodata sa cuprinda mai mult de cinci slide-uri.
- Un slide nu trebuie niciodata sa cuprinda mai mult de cinci puncte.
- Daca prezentarea este un suport pentru a solicita ceva, aceasta cerere trebuie sa fie formulata de la primul slide.
- Nu va multumiti sa cititi slide-urile, toate persoanele prezente fac deja acest lucru inaintea dumneavoastra.
Sedintele de intrebari-raspunsuri
Nu este treaba directorului intreprinderii sa dea toate raspunsurile, iar daca raspundeti la toate intrebarile care vi se pun, va veti gasi intr-o zi in situatia in care veti petrece zile intregi pentru a raspunde intrebarilor celorlalti. In plus, obligandu-va colaboratorii sa gaseasca raspunsurile ei insisi ii veti obliga sa reflecteze si sa se dezvolte. Cel mai bun raspuns la fiecare intrebare este deci in general: "Nu stiu, dumneavoastra ce credeti?".
Corcolirea angajatilor mediocri
Unii directori petrec adeseori prea mult timp incercand sa rezolve insuficientele angajatilor mediocri. Dar este mult mai productiv sa-i formati pe managerii lor pentru ca ei sa rezolve aceste probleme. Va pierdeti calitatile de director atunci cand va ocupati sa gestionati lucruri care tin de nivelurile ierarhice inferioare, cele ale subalternilor directi.
Schimbarea tehnologica
Multe intreprinderi aloca prea mult timp pentru a introduce noi sisteme tehnologice. Uneori, in intreprinderile mici si mijlocii, colaboratorii directi ai directorului general nu au nici experienta, nici competentele pentru a realiza proiecte de schimbare a procedurilor sau de implementare de noi tehnologii. Din pacate, aceste proiecte pot fi uneori decisive pentru viitorul intreprinderii, iar adeseori, clientii sunt neglijati in timpul implementarii lor. Multe intreprinderi ar putea fi mai productive daca ele ar inceta sa se lanseze in proiecte care nu le permit sa adauge o reala plusvaloare la ceea ce fac deja. Uneori, mai curand decat sa croiasca liste de megaproiecte, ar trebui sa alcatuiasca lista lucrurilor ce n-ar mai trebui facute pentru a fluidiza procedurile, a recastiga timpi morti si a deveni mai eficace.
Articole conexe
Cum sa economisesti bani pentru un avans la credit: 3 sfaturi utile
de Idei de afaceriSfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca
de Idei de afaceriSfaturi oficiale UE cu privire la oficializarea BREXIT
de Florin AmarieiCum sa lucrezi productiv de acasa: 4 sfaturi de pus in practica
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit