Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Concurezi pe o piata aglomerata? Care este cea mai buna strategie de evolutie pentru afacerea ta?

61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Concurezi pe o piata aglomerata si vrei sa stii care este cea mai buna strategie de evolutie pentru afacerea ta?

Pentru confruntarea competitiei pe o piata aglomerata, doua strategii sunt castigatoare: reducerea preturilor sau diversificarea ofertei.

Prima optiune, reducerea preturilor, se poate aplica, de regula, pentru firme cu productie mare. In acest caz, chiar si economiile minore de material sau de timp de productie pot genera reduceri insemnate ale costurilor si implicit ale preturilor.

Important este totusi ca eforturile de reducere a costurilor sa fie justificate de marimea beneficiilor obtinute de pe urma acestora, iar calitatea produsului final sa nu fie compromisa.

La momentul la care va veti putea permite sa faceti investitii in masini si alte utilaje care sa va faciliteze crearea unor produse in numar mai insemnat, puteti reduce costurile si veti castiga din volumul mare de produse vandute.

Acest lucru este probabil sa se intample abia din anul 2-3 de activitate, dupa ce veti dobandi experienta si veti putea reinvesti o parte din profit.

A doua optiune – diversificarea – inseamna asigurarea pentru clienti a unor avantaje specifice, pe care acestia nu le pot gasi in oferta concurentei. Capacitatea de personalizare a produsului, oferirea de produse cu dimensiuni, materiale si modele dupa comanda clientului etc.

Diversificarea poate sa va aduca mari beneficii daca aveti curaj sa o abordati si daca stiti sa o promovati. Oferiti ceva original ce nu ofera concurenta; in acest sens puteti impune un pret mai mare, chiar daca acesta nu se justifica strict prin materia prima incorporata sau dimensiunile produsului.




Tags: afacereevolutia afaceriidiversificareacosturireducerea costurilor

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]