Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Concurezi pe o piata aglomerata? Care este cea mai buna strategie de evolutie pentru afacerea ta?

de Nita Alina 09 Nov. 2020 3732
3.33 din 3 voturi
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Concurezi pe o piata aglomerata si vrei sa stii care este cea mai buna strategie de evolutie pentru afacerea ta?

Pentru confruntarea competitiei pe o piata aglomerata, doua strategii sunt castigatoare: reducerea preturilor sau diversificarea ofertei.

Prima optiune, reducerea preturilor, se poate aplica, de regula, pentru firme cu productie mare. In acest caz, chiar si economiile minore de material sau de timp de productie pot genera reduceri insemnate ale costurilor si implicit ale preturilor.

Important este totusi ca eforturile de reducere a costurilor sa fie justificate de marimea beneficiilor obtinute de pe urma acestora, iar calitatea produsului final sa nu fie compromisa.

La momentul la care va veti putea permite sa faceti investitii in masini si alte utilaje care sa va faciliteze crearea unor produse in numar mai insemnat, puteti reduce costurile si veti castiga din volumul mare de produse vandute.

Acest lucru este probabil sa se intample abia din anul 2-3 de activitate, dupa ce veti dobandi experienta si veti putea reinvesti o parte din profit.

A doua optiune – diversificarea – inseamna asigurarea pentru clienti a unor avantaje specifice, pe care acestia nu le pot gasi in oferta concurentei. Capacitatea de personalizare a produsului, oferirea de produse cu dimensiuni, materiale si modele dupa comanda clientului etc.

Diversificarea poate sa va aduca mari beneficii daca aveti curaj sa o abordati si daca stiti sa o promovati. Oferiti ceva original ce nu ofera concurenta; in acest sens puteti impune un pret mai mare, chiar daca acesta nu se justifica strict prin materia prima incorporata sau dimensiunile produsului.




Tags: afacereevolutia afaceriidiversificareacosturireducerea costurilor

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 3.33 din 5 - 3 voturi.

Articole conexe

Cum sa atragi cei mai buni angajati pentru noua ta afacere

de Idei de afaceri
12 Dec 2023
Initierea unui business este un eveniment important in viata fiecarui antreprenor. Prima afacere poate fi comparata, cu usurinta, cu prima dragoste,...

Evolutie antreprenoriala. De la o afacere mica la brand

de Idei de afaceri
07 Dec 2023
Din punctul unora de vedere, branding-ul este etapa finala pentru o afacere, apogeul, daca doriti. In momentul in care vorbim de brand, vorbim de...

Vrei sa-ti deschizi un magazin online pentru afacerea ta?

de Idei de afaceri
26 Oct 2020
In ziua de azi, este important sa ai o prezenta online: nu doar pe retelele de socializare, dar si un website pentru afacerea ta. Dar realizarea...

Cum iti protejezi mica afacere in timpul unei crize mondiale

de Idei de afaceri
07 Mai 2020
Printre categoriile puternic afectate de criza cauzata de pandemie se numara si firmele mici sau antreprenorii aflati la inceput de drum. Astfel de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]