Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Content Marketing: stiati ca va poate salva afacerea?

de Alexandra Popescu 29 Oct. 2014 3061
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Platforma LinkedIn putem spune ca a avut un boom in ultimii ani in ceea ce priveste userii, dar si noile aplicatii care i-au ajutat cresterea. Marketingul B2B i-a ajutat sa se ridice si sa castige miliarde de dolari din continutul site-ului. Acestia au extins frontierele gergrafice pentru a profita si de pietele de peste mari. Cu cinci ani in urma, avea 1 din 3 utilizatori care nu erau din SUA, insa acum 2 din 3 utilizatori si o treime din venituri vin de la cei care se afla in afara teritoriului american.


Cum marketingul lor s-a dovedit a fi de laudat, iata si trei takeaway-uri pentru toti marketerii de continut.

1. Mai putine presupuneri

Noua platforma ajuta sa elimini presupunerile din distributie prin atingerea resurselor vaste ale ecosistemului gata stabilit de  LinkedIn de catre parteneri pentru a te ajuta sa targetezi, sa servesti si sa masori impactul eforturilor tale de marketing de continut. "Atingerea prin intermediul retelei noastre de 313 milioane de membri si datelor care subliniaza asta, vom face mai usor pentru  profesionistii in vanzari sa fie la curent in ceea ce priveste conturile cheie, concentrarea pe oamenii potriviti si contruirea relatiilor de incredere de-a lungul timpului",  a spus Mike Dezerin intr-un post care descrie noul LinkedIn Sales Navigator.

Platforma lor de marketing imbunatatita acopera targetarea prin intermediul masurarii intrumentelor plus pentru retargetare, continut sponsorizat, anunturi si capacitatea de a targeta perspective din afara LinkedIn.

2. Mai multa presiune pentru a produce

Cu capacitatea sporita de a gasi si a executa campanii full-fannel, ai nevoie de mai mult continut pentru a ajunge la noi segmente. Pentru a iesi in evidenta, continutul pentru acestea foarte bine targetat si pentru multimea profesionalelor savvy mobile trebuie:
 
- Sa fii asezat cu adancimea specificelor industriei, fara cunostintele generale
- Umple fiecare etapa a procesului de crestere prin intermediul retargetarii si postcumpararii
- Optimizeaza paginile de destinatie ale continutului pentru mobil si pentru useri internationali
- Incorporeaza aspecte vizuale si interactive pentru a implica si educa userii ocupati
- Pentru a executa, reviziteaza modelele de continut existent pentru a fi sigur ca ai continut pentru fiecare cumparator din fiecare stagiu al procesului de cumparare si cauta noi resurse de creare de continut.
 
3. Regandeste strategia

Priveste catre propria ta strategie de continut pentru a încorpora LinkedIn ca tactica. Din baza ta de clienti, poti identifica influencerii pentru a cauta guest bloguri, studii de caz si videoclipuri. Ridica persoana specifica microsite-urilor in spiritul grupurilor LinkedIn pentru a crea o industrie hub pentru schimb de cunostinte si creare de conversatii. Analizeaza-ti publicul pentru noi oportunitati. Si nu uita sa integrezi si alte platforme sociale in eforturile tale de marketing B2B.
 


Tags: content marketingstrategiecontinut

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Concurezi pe o piata aglomerata? Care este cea mai buna strategie de evolutie pentru afacerea ta?

de Nita Alina
09 Nov 2020
Concurezi pe o piata aglomerata si vrei sa stii care este cea mai buna strategie de evolutie pentru afacerea ta? Pentru confruntarea competitiei pe o...

Are start-up-ul tau o strategie?

de Alexandra Popescu
06 Iun 2014
Conceptul de strategie este adesea folosit in afaceri, insa este slab inteles. Mai mult, strategia unei companii mari nu este acelasi lucru cu...

Cea mai folosita strategie de criza in companiile din Romania? Reducerea costurilor!

de Maria Nicutar
22 Dec 2011
Conform unui sondaj al Ernst & Young, cea mai utilizata strategie de criza in randul companiilor romanesti a fost cea de reducere a costurilor....

Importanta strategiei de pret in lansarea produselor

de Maria Nicutar
26 Iun 2011
Lansarea produselor este punctul decisiv care influenteaza profitabilitatea si rentabilitatea acestora pe piata pe care sunt introduse. O strategie...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]