Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Content Marketing: stiati ca va poate salva afacerea?
Platforma LinkedIn putem spune ca a avut un boom in ultimii ani in ceea ce priveste userii, dar si noile aplicatii care i-au ajutat cresterea. Marketingul B2B i-a ajutat sa se ridice si sa castige miliarde de dolari din continutul site-ului. Acestia au extins frontierele gergrafice pentru a profita si de pietele de peste mari. Cu cinci ani in urma, avea 1 din 3 utilizatori care nu erau din SUA, insa acum 2 din 3 utilizatori si o treime din venituri vin de la cei care se afla in afara teritoriului american.
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Cum marketingul lor s-a dovedit a fi de laudat, iata si trei takeaway-uri pentru toti marketerii de continut.
1. Mai putine presupuneri
Noua platforma ajuta sa elimini presupunerile din distributie prin atingerea resurselor vaste ale ecosistemului gata stabilit de LinkedIn de catre parteneri pentru a te ajuta sa targetezi, sa servesti si sa masori impactul eforturilor tale de marketing de continut. "Atingerea prin intermediul retelei noastre de 313 milioane de membri si datelor care subliniaza asta, vom face mai usor pentru profesionistii in vanzari sa fie la curent in ceea ce priveste conturile cheie, concentrarea pe oamenii potriviti si contruirea relatiilor de incredere de-a lungul timpului", a spus Mike Dezerin intr-un post care descrie noul LinkedIn Sales Navigator.
Platforma lor de marketing imbunatatita acopera targetarea prin intermediul masurarii intrumentelor plus pentru retargetare, continut sponsorizat, anunturi si capacitatea de a targeta perspective din afara LinkedIn.
2. Mai multa presiune pentru a produce
Cu capacitatea sporita de a gasi si a executa campanii full-fannel, ai nevoie de mai mult continut pentru a ajunge la noi segmente. Pentru a iesi in evidenta, continutul pentru acestea foarte bine targetat si pentru multimea profesionalelor savvy mobile trebuie:
Priveste catre propria ta strategie de continut pentru a încorpora LinkedIn ca tactica. Din baza ta de clienti, poti identifica influencerii pentru a cauta guest bloguri, studii de caz si videoclipuri. Ridica persoana specifica microsite-urilor in spiritul grupurilor LinkedIn pentru a crea o industrie hub pentru schimb de cunostinte si creare de conversatii. Analizeaza-ti publicul pentru noi oportunitati. Si nu uita sa integrezi si alte platforme sociale in eforturile tale de marketing B2B.
Articole conexe
Concurezi pe o piata aglomerata? Care este cea mai buna strategie de evolutie pentru afacerea ta?
de Nita AlinaAre start-up-ul tau o strategie?
de Alexandra PopescuCea mai folosita strategie de criza in companiile din Romania? Reducerea costurilor!
de Maria NicutarImportanta strategiei de pret in lansarea produselor
de Maria NicutarAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit