Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Crezi ca stii regulile in customer service? Afla esentialul!
Una dintre cele mai mari provocari pentru antreprenori de pretutindeni este cea referitoare la satisfacerea nevoilor si dorintelor clientilor. Si de multe ori incercam sa vindem produse geniale catre consumatorii potriviti, insa maniera in care o facem este una incorecta. Nu stim cum sa ii tratam, nu stim cum sa le rezolvam problemele si nemultumirile, cum sa ii tinem la curent cu noile modificari ce ne afecteaza afacerile.
Si aici se afla miezul conceptului de customer service: maniera in care iti tratezi clientii si potentialii clienti. Si daca nu stii cum sa ii tratezi, aici iti pui afacerea in pericol real! Risti sa o ingropi cu propriile tale maini.Ghid practic Realizarea de sapun natural
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Propriul meu plan de afaceri
Cultura castravetelui anti-diabet
Imaginea este una cat se poate de reala si cat se poate de dramatica. Si in mod real, numeroase afaceri sunt cat se poate de viabile, insa superiorii si subordonatii lor habar nu au care sunt regulile de baza in customer service, regulile care le vor transforma afacerea intr-una castigatoare.
Iata cele 3 reguli de aur in customer service, 3 reguli de la care nu ne abatem niciodata:
1. Calitate si preturi bine calibrate = valoare pentru clienti si potentiali clienti! Clientii si potentialii nostri clienti reprezinta cele mai importante persoane, dupa angajatii nostri. Fara angajati nu avem nici rezultate si, implicit, nici clienti si nici profit.
Regula de baza este sa oferim valoare indiferent de produse si servicii oferim. Esential este ca la finalul zilei, cand un client isi contorizeaza cheltuielile, sa fie mai mult decat multumit de targul facut cu brandul nostru!
2. Respect in tot ce facem si ce livram. Vindem produse si servicii si vom avea niveluri inalte de incasari cat timp procedam in mod corect. Si respectul reprezinta unul dintre elementele care intra mereu in ecuatie. Fara dovezi repetate de respect fata de clienti si potentiali clienti, nu vor exista incasari.
Si cand discutam despre respect, ne referim la o serie de actiuni, de la modul in care le vorbim, de la decizia de a le oferi argumente solide pentru o majorare de preturi, la modul in care le livram produsele, la cadourile pe care le oferim cu diverse ocazii si evenimente. In cateva cuvinte, respectul fata de clienti si angajati trebuie sa fie doi stalpi, doi piloni pe care sa ne consolidam afacerile.
3. Sa fim oameni cu oamenii care ne aduc profit. La final, conteaza extrem de mult factorul uman pentru orice vanzare, pentru orice mesaj de promovare, pentru orice ocazie de a fuziona cu un alt business si nu numai.
Si aratam ca suntem oameni atunci cand empatizam cu orice client care are o problema, atunci cand respectam legile in vigoare, la fel ca ceilalti, cand suntem corecti pana la capat si cu angajatii si cu toti clientii nostri, cand exista transparenta, cand produsele noastre detin liste de ingrediente pe care sa le alegem din respect pentru clientii platitori.
Iata doar o scurta lista de modalitati prin care dovedim ca suntem oameni cu oamenii din jurul nostru. Nu uitam ca aici nu discutam doar despre clienti. In primul rand trebuie sa fim oameni cu angajatii nostri, cei care vor munci pentru ca rezultatele unei companii sa fie mereu exceptionale!
sursa foto: www.sxc.hu
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit