Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Critica, cronicile negative si nemultumirile clientilor in afacerile noastre
De foarte multe ori se intampla ca antreprenorii sa fie ponegriti si criticati, sa li se publice cronici negative, sa primeasca plangeri si telefoane si e-mailuri de nemultumiri din partea clientilor, sa fie facuti cu ou si cu otet si sa li se spuna ca afacerile lor sunt catastrofale. In aceste momente, managementul personal este cheia antreprenorilor pentru a trece peste aceste obstacole.
Primul lucru pe care trebuie sa il aveti in vedere ca antreprenori deja existenti sau ca antreprenori in devenire este ca in afaceri luptele sunt dure, complexe si lasa, mai totdeauna, semne adanci, cicatrici care se vindeca greu si nu se uita niciodata.Ghid practic Realizarea de sapun natural
Cultura castravetelui anti-diabet
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Acesta este unul dintre marile dezavantaje si una dintre cele mai mari temeri ale celor care ar dori sa isi infiinteze afaceri si nu au curajul. Adevarul este ca trebuie sa fii constienti de faptul ca fara curaj si fara spirit de auto-managerizare nu se poate face nimic in mediul business de azi.
Primul pas pe care antreprenorii trebuie sa il faca este sa stabileasca concret daca detin intr-adevar afaceri nemultumitoare, servicii de slaba calitate, produse inutile samd sau daca plangerile si criticile sunt nefondate. Pentru siguranta sporita, este bine sa lasati si alti angajati, parteneri, manageri sa aiba de-a face cu problemele care apar pentru a nu risca sa va implicati subiectivitatea in rezolvarea problemei.
Un al doilea pas pe care trebuie sa il faceti este cel catre constientizarea faptului ca multi oameni tind sa exagereze pentru a obtine ceva, pentru a se face mai bine auziti, pentru a-si exprima frustrarile din vietile lor personale. Nu toate criticile sunt critici aduse la adresa dvs si unele chiar pot fi total nefondate.
Un ultim pas este sa faceti fata cu toate resursele criticilor si nemultumirilor, cronicilor negative si comentariilor crude. Nu le lasati netratate si asigurati-va ca le veti preveni aparitia pe viitor prin minimalizarea sau eliminarea greselilor pe care le-ati comis in trecut.
Articole conexe
Cum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum
de Idei de afaceriSfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca
de Idei de afaceriDocumentele din spatele... ideilor de afaceri trebuie atent pastrate intr-un dulap metalic!
de Idei de afaceriCifra de afaceri din comert a crescut cu 5% in primele patru luni
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit