Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum abordezi managementul inventarului unei afaceri?

de Alexandra Popescu 30 Mai. 2014 2915
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Liderii tech ai start-up-urilor se confrunta de multe ori cu o supraincarcare de informatii. La un moment dat, acestea se pot trezi in fata unor decizii cruciale. Pot fi ingropate in dificultati de gestionare a stocurilor, astfel incat elementele sa poata fi livrate la timp.

 
Astfel, campania companiei Phone Halo’s pentru dezvoltarea produselor, TrackR, a stabilit un sistem de management inventar, care este flexibil si rentabil pentru un stadiu incipient de start-up-uri hardware.
 
Intelegerea necesitatii unui plan. Gestionarea eficienta a inventarului este esentiala pentru o afacere, deoarece acesta determina cat de mult poate investi compania nu numai in fabricarrea produselor, ci in vanzari, marketing si inginerie. Multe start-up-uri hardware promitatoare au esuat din cauza ca au detinut un inventar excesiv. Capitalul legat de inventar nu poate fi folosit pentru alte procese de afaceri, cum ar fi angajarea unei echipe de vanzari pentru a vinde produsele create.
 
Fara inventar, echipa de productie nu are produse de vanzare distribuitorilor interesati. Managementul inventarului poate poate fi descris ca arta echilibrului - pentru a mentine o afacere intr-o stare zen, relateaza entrepreneur.com.
 
Proiectarea unui flux de afacere. Compania mentionata mai sus a pornit un upgrade al sistemului de inventar si a creat o diagrama simpla de documentare a modului in care procesul de primire a unui ordin de achizitie indeplineste cererea care ar trebui sa continue. De multe ori, companiile se bazeaza prea mult pe software pentru a-si rezolva problemele, asa ca ei au creat o diagrama de afaceri in stilul Mad Men - fara calculatoare, email sau servicii software de lux. Rezultatul a constat intr-un document care detaliaza toate nevoile diferite ale oamenilor pentru a indeplini o comanda si toate conexiunile necesare intre ele. 
 
Alegerea software-ului potrivit. La un moment dat, unele companii au nevoie de un software care leaga inventarul de vanzari si de datele contabile. O aplicatie de inventar foarte simpla de QuickBooks este de la SOS inventory. Chiar daca nu are un web design modern, este o solutie excelenta pentru un start-up datorita flexibiltatii sale, a integrarii usoare cu QuickBooks si a pretului favorabil. 
 
Motivarea oamenilor sa isi schimbe obiceiurile. Pentru un nou proces de afaceri care urmeaza sa fie pus in aplicare, oamenii trebuie sa se schimbe. Pentru asta poti gasi o persoana-cheie care sa se asigure ca toata lumea a urmat procesul. Asa ca, fiecare persoana din echipa de vanzari trebuie sa primeasca copii ale noului flux de afaceri, explicand motivatia si beneficiile acesteia pentru afacere. 
 
Gestionarea inventarului pentru un start-up este una din sarcinile cele mai dificile cu care cineva se confrunta ca antreprenor, dar care ar putea determina succesul final al unei afaceri.
 


Tags: afacerimanagementstart-upstart-up techstart in afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum

de Idei de afaceri
22 Mai 2023
Sa fii manager tanar iti aduce multiple satisactii, cum ar fi crearea unui impact social pozitiv si flexibilitatea de a-ti gestiona timpul, avand si...

Sfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca

de Idei de afaceri
09 Feb 2024
Pentru prezentare, lungimea planului trebuie sa fie cuprinsa intre 15 si 35 de pagini, fara proiectiile financiare si anexe. Bancile uneori vor cere...

Documentele din spatele... ideilor de afaceri trebuie atent pastrate intr-un dulap metalic!

de Idei de afaceri
14 Iun 2022
Organizeaza-ti spatiul mai eficient, folosind un dulap metalic! Alege, dintr-o gama bogata de produse, modele pentru organizarea sau arhivarea...

Cifra de afaceri din comert a crescut cu 5% in primele patru luni

de Bianca Tila
03 Iun 2022
Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul a crescut in primele patru luni din acest an cu 5%. Fata de perioada similara din 2021, a crescut...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]