Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum comunici cu clientii tai? Cum ii atragi?
Ca sa reusesti aceste lucruri trebuie doar sa asculti cu atentie si sa inveti ... de la oamenii potriviti.
Iata cateva sfaturi care te ajuta sa comunici cu clientii tai si sa ii atragi!Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
1. Nu incercati prea tare sa va identificati personal
cu clientul. Aceasta este probabil cea mai mare gresala pe care o fac persoanele de la micile intreprinderi. Sigur, vreti sa construiti o relatie, dar daca deveniti prea personal prea repede, riscati sa dati impresia ca sunteti nerabdator, invadand spatiul lor personal, sau clientul sa ajunga dezinteresat. incercati, in schimb, sa dati atentie si sa reactionati la semnele, tonul si limbajul corporal.
2. Nu aratati cat de destept sunteti.
Si eu sunt vinovat de acest lucru, dar nu intentionat. Deseori, intr-o incercare transparenta de a ne identifica sau poate indica faptul ca stim despre ce vorbesc ceilalti, parem atotstiutori carora le place sa se auda pe sine vorbind.
Adevarul este ca clientului nu-i pasa despre ce stim noi. El vrea doar sa stie daca aveti o solutie pentru problema lui. Asa ca ascultati.
3. Oferiti putin, primiti putin.
Vanzarile sunt un joc de dat si primit. Daca faceti ce trebuie, oferiti putin si primiti putin, si repetati miscarea de nu stiu cate ori. De exemplu, dupa furnizarea unei descrieri generale a produsului dumneavoastra, i-ati putea intreba despre produsul sau compania lor ca sa determinati daca se potrivesc.
De cealalta parte, daca prezinti totul dintr-o data si ei iti raspund ca nu ii intereseaza, ai dat o gramada de informatii, nu ai primit nimic in schimb si probabil ai pierdut oportunitatea de a oferi o solutie personalizata.
Articole conexe
Nemultumiri din partea clientilor? Nu exagera si nu lua lucrurile personal
de Marinache Horia Cristian82% din clienti se pierd din cauza atitudinii angajatilor. Ce ai de facut ca sa previi aceasta situatie?
de Silviu Marian BanilaCastigarea unor clienti noi sau intarirea relatiei cu cei vechi?
de Silvia Bucsan2 greseli frecvente in relatiile cu clientii si cum le depasim
de Mirela RosuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit