Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum comunici cu clientii tai? Cum ii atragi?

de Ideideafaceri.ro 30 Mar. 2016 4993
3.13 din 4 voturi
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Ca sa reusesti aceste lucruri trebuie doar sa asculti cu atentie si sa inveti ... de la oamenii potriviti.

Iata cateva sfaturi care te ajuta sa comunici cu clientii tai si sa ii atragi!

1. Nu incercati prea tare sa va identificati personal

cu clientul. Aceasta este probabil cea mai mare gresala pe care o fac persoanele de la micile intreprinderi. Sigur, vreti sa construiti o relatie, dar daca deveniti prea personal prea repede, riscati sa dati impresia ca sunteti nerabdator, invadand spatiul lor personal, sau clientul sa ajunga dezinteresat. incercati, in schimb, sa dati atentie si sa reactionati la semnele, tonul si limbajul corporal.

2. Nu aratati cat de destept sunteti.
Si eu sunt vinovat de acest lucru, dar nu intentionat. Deseori, intr-o incercare transparenta de a ne identifica sau poate indica faptul ca stim despre ce vorbesc ceilalti, parem atotstiutori carora le place sa se auda pe sine vorbind.

Adevarul este ca clientului nu-i pasa despre ce stim noi. El vrea doar sa stie daca aveti o solutie pentru problema lui. Asa ca ascultati.

3. Oferiti putin, primiti putin.
Vanzarile sunt un joc de dat si primit. Daca faceti ce trebuie, oferiti putin si primiti putin, si repetati miscarea de nu stiu cate ori. De exemplu, dupa furnizarea unei descrieri generale a produsului dumneavoastra, i-ati putea intreba despre produsul sau compania lor ca sa determinati daca se potrivesc.

De cealalta parte, daca prezinti totul dintr-o data si ei iti raspund ca nu ii intereseaza, ai dat o gramada de informatii, nu ai primit nimic in schimb si probabil ai pierdut oportunitatea de a oferi o solutie personalizata.


Tags: clienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 3.13 din 5 - 4 voturi.

Articole conexe

Nemultumiri din partea clientilor? Nu exagera si nu lua lucrurile personal

de Marinache Horia Cristian
31 Aug 2015
Atunci cand primesti plangeri in vazul tuturor, este usor sa cazi in plasa emotiilor si sa folosesti un limbaj agresiv. Mai rau este atunci cand...

82% din clienti se pierd din cauza atitudinii angajatilor. Ce ai de facut ca sa previi aceasta situatie?

de Silviu Marian Banila
19 Ian 2015
Stiai ca 82% din clientii tai se pierd din cauza performantelor slabe si a atitudinii urate a angajatilor? Ce faci ca sa previi aceasta situatie? Ca...

Castigarea unor clienti noi sau intarirea relatiei cu cei vechi?

de Silvia Bucsan
28 Nov 2014
A vinde mai multe produse catre clienti deja existenti... De ce o asemenea strategie? Studiile arata ca incercarea de a cuceri un client nou costa de...

2 greseli frecvente in relatiile cu clientii si cum le depasim

de Mirela Rosu
30 Sep 2014
Cu totii stim ca a lucra cu publicul nu este usor si ca nu oricine are capacitatea de a se adapta dorintelor diverse, a caror indeplinire cere uneori...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]