Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Cum iti stabilesti liniile directoare pentru brandul afacerii?

de
2566 0 21 Mar. 2016
Management


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

Stiti ca firma dumneavoastra ar putea dezvolta un brand, dar ce inseamna acest lucru mai exact?

Cand creati o identitate de brand, veti dori sa stabiliti linii directoare care sa acopere toate elementele urmatoare (precum si altele care sunt relevante in domeniul dumneavoastra de activitate).

Iata cateva aspecte de luat in calcul – Logo (atat logoul de baza cat si cele secundare folosite de firma pentru linii de productie
individuale):

– Culorile brandului
– Etichete
– Fonturi si tiparire
– „Vocea” folosita in materiale
– Imaginile
– Mascotele si reprezentantii

Evident, aceasta lista nu este foarte cuprinzatoare. Daca simtiti ca exista alte caracteristici de branding necesare pentru a defini afacerea dumneavoastra, adaugati-le ca linii directoare.

Cel mai rau lucru pe care il puteti face este sa evitati sa creati aceste documente importante. Fara ele, eforturile dumneavoastra nu vor avea consistenta si directia necesare pentru succes.

Complicarea brandului. Priviti cum s-a schimbat logoul Coca-Cola de la prima utilizare din 1887. In vreme ce fonturile variaza foarte putin, aspectul original este aproape intact dupa mai bine de 127 de ani.

Afacerile mici pot invata o lectie de la acest gigant al bauturilor. Cand initiati procesul de branding, veti fi tentati sa adaugati mai multe variabile decat va este necesar.

Dar logoul dumneavoastra nu trebuie sa aiba sase culori diferite sau sase elemente grafice individuale care sa reprezinte departamentele firmei. Elementele simple si curate sunt mai usor de recunoscut si tinut minte de catre consumatori, deci feriti-va de complicarea elementelor de brand ale companiei.



Tags: brandbrandul afaceriilogoafaceriafacere

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Cum iti stabilesti liniile directoare pentru brandul afacerii?
Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Cazierul contraventional pentru afaceri, introdus de ANPC de la 1 septembrie

de Florin P. Amariei
29 Aug 2019
Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC) introduce cazierul contraventional pentru afaceri de la 1 septembrie. Acesta va veni in...

Partenerul de afaceri - cum il alegem?

de Florin P. Amariei
25 Sep 2019
Sa pornesti pe drumul antreprenoriatului presupune anumite riscuri si deschiderea catre nou, dar este extrem important sa intelegem ca partenerii de...

Cate metode de analiza a unei afaceri exista?

de Florin P. Amariei
11 Apr 2019
Analiza unei afaceri este necesara atunci cand iti doresti sa afli care sunt nevoile pe care trebuie sa le acoperi cu produsele sau/si serviciile...

Trucuri pe care trebuie sa le stie orice afacerist

de Florin P. Amariei
12 Aug 2019
Daca vrei sa pornesti o afacere mica, atunci trebuie sa stii ca exista cateva trucuri pe care le poti invata pentru a avansa mai rapid cu initiativa...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2019







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016