Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum nu se concediaza un angajat niciodata
Angajatii nostri reprezinta investitii importante in bunul mers al afacerii, in viitorul sau si au un rol foarte important in conturarea unei reputatii solide, de incredere in randul clientilor nostri. Angajatii au nevoie de training, de feedback, de seminarii, de workshop-uri, de teambuilding si de mult sprijin pentru a-si constientiza pozitia si pentru a reusi sa se ridice deasupra posibilitatilor lor in viata profesionala.
Angajatorii si managerii responsabili nu respecta valori si principii solide intotdeauna cand isi concediaza angajatii si acest lucru se va vedea in bunul mers al afacerii.Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Cultura de sofran
Marketing-ul „din-gura-in-gura”, sau Word of Mouth Marketing-ul este o unealta atat de puternica prin care se promoveaza imaginea unei afaceri, setul sau de produse si servicii si reputatia sa in randul a zeci, mii si milioane de alti potentiali consumatori.
Problema este ca nu numai vorba buna se duce, ci si vestile neplacute si parerile nefavorabile, acele cronici care ne indeparteaza viitori angajati si potentiali clienti.
Atunci cand considerati ca este cazul si timpul sa va concediati un angajat este recomandat sa procedati in deplina obiectivitate si rapid, fara amanari si mai ales, fara discutii aprinse pe marginea motivelor neimportante. Nu este cazul sa veniti cu reprosuri si critici, sa debusolati un angajat si sa il indepartati de domeniul in cadrul caruia a activat pana acum. Daca nu este facut sa fie un bun telemarketer, era oportun sa afle acest lucru inca din primele saptamani de cand a intrat in acest domeniu alaturi de compania dvs, nu dupa luni sau ani de zile.
In al doilea rand, este bine sa nu amanati concedierea angajatului ci sa i-o comunicati din timp, pentru a-i oferi un ragaz de a-si pune ordine in viata sa profesionala. Orice amanare nu face decat sa ii manance timp pretios pe care l-ar putea valorifica in cadrul unei companii in care ar putea sa ocupe o pozitie stabila.
Concedierile nu reprezinta vesti bune pentru niciuna dintre tabere. Noi am investit in angajati, angajatii isi pierd locul de munca si situatia nu trebuie sa devina si mai sumbra decat a devenit deja. Facilitarea cu succes a procesului de terminare a unui angajat trebuie sa se regaseasca in cadrul setului de abilitati si competente ale unui manager bun sau ale unui antreprenor adevarat.
Articole conexe
3 metode de imbunatatire a performantei manageriale
de Idei de afaceri6 lucruri pentru bucataria de la locul de munca care sporesc bunastarea angajatilor
de Idei de afaceriCum sa-ti organizezi timpul eficient ca antreprenor
de Idei de afaceriCum sa atragi cei mai buni angajati pentru noua ta afacere
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit