Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum poti manageria angajatii la distanta

39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In ultimii ani, numarul persoanelor care lucreaza la domiciliu a crescut semnificativ, potrivit unui raport recent al US Census Bureau. Se pare ca angajatii care lucreaza de acasa sunt mai productivi decat cei care muncesc intr-un birou, satisfactia fata de locul lor de munca fiind mai mare si fiind mai putin probabil sa renunte la job. In plus, ajuta si companiile sa economiseasca multi bani.

 
Avantajele companiilor nu se opresc aici. Angajatii care lucreaza la domiciliu tind sa fie mai loiali. Se pare ca acestia prospera atunci cand angajatorul le ofera incredere si au tendinta sa ridice acest lucru la nivel de responsabilitate si automotivare, necesare pentru un astfel de lucrator.
 
Angajatorii, pe de alta parte, se pot teme ca nu sunt capabili sa urmareasca angajatii la distanta pe tot parcursul zilei. Ei se tem si in privinta comunicarii, aceasta ar putea fi mai dificila daca nu sunt prezenti fizic in acelasi birou. Fiecare afacere este diferita si nu exista un mod prin care sa manageriezi angajatii la distanta. 
 
Iata cateva sfaturi pentru managerii care isi doresc sa aiba succes in relatia cu angajatii care lucreaza la domiciliu.
 
1. Implementeaza o politica oficiala
Pentru a te asigura ca toata lumea este pe aceeasi lungime de unda, colaboreaza cu departamentul de HR pentru a crea o politica pentru lucratorii la distanta. Include specificari cu privire la perioadele in care angajatii pot lucra la distanta, tipurile de activitati care pot fi realizate astfel si asteptarile cu privire la mentinerea legaturii cu intreaga echipa prin intermediul  telefonului sau e-mailului.
 
2. Seteaza sistemul de mesagerie instant
Permite angajatilor sa comunice unul cu celalalt de oriunde ar fi prin investirea intr-un sistem corporativ de mesagerie instant. Prin acest mod, angajatii pot pune rapid intrebari si pot trimite momento-uri simple, instantanee, fara a fi nevoiti sa trimita e-mail-uri. Acest instrument de comunicare va contribui la asigurarea unei comunicari constante. 
 
3. Activeaza comunicarea video
Incurajeaza lucratorii la distanta sa comunice prin intermediul apelurilor sau conferintelor video. Exista unele servicii de acest fel de calitate, incluzand Skype sau Google+, care sunt gratuite. Aceasta activitate poate duce si la o relatie mai buna intre colegi, diminuand multitasking-ul, pentru ca ambele parti se pot astfel vedea.
 
4. Utilizarea unor tehnologii cloud
Un lucru important privind succesul angajatilor la domiciliu este accesul la tehnologia potrivita. In mod ideal, ei ar trebui sa poata accesa de acasa orice fisiere sau date pe care le pot accesa de la birou. Acest lucru poate insemna un numar de diferite retele si servere ale companiei tale, dar este bine sa utilizezi tehnologie cloud de calitate. 
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afaceriantreprenorimanageriangajatimanagementskype

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]