Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum poti sa iti devansezi competitorii cat mai rapid!
Competitia ne da mari batai de cap si totul pleaca dintr-un singur punct: diferentierea! De aici pleaca totul. Diferentierea reprezinta maniera prin care un brand poate sa se distanteze de celelalte prin intermediul produselor si serviciilor pe care le ofera. Deci cum putem proceda pentru a ne diferentia in mod clar de competitori, cum putem sa ne asiguram ca ii vom devansa si ce arme putem folosi, pe ce strategii vom miza?
Iata cateva sfaturi care ne pot ajuta sa ne devansam competitorii, sfaturi care se pot adapta oricarei afaceri, indiferent de profilul caruia ii apartine:3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Cultura castravetelui anti-diabet
Propriul meu plan de afaceri
1. Nu incercam doar sa rezolvam probleme, sa acoperim nevoi si dorinte existente in randul consumatorilor care ne formeaza audienta-tinta. Este vital sa putem anticipa nevoile, dorintele, probleme cu care se confrunta consumatorii nostri ideali si apoi sa gandim si sa proiectam produsele si serviciile care le vor acoperi cu cea mai mare eficienta.
Intreg procesul de anticipare poarta numele de inovatie in stare pura. Nu uitam faptul ca nimeni nu ne garanteaza ca un astfel de proces se poate finaliza intotdeauna intr-o serie de produse si servicii care sa ne aduca niveluri inalte de profitabilitate. De aceea, orice idee si orice tentativa de a anticipa nevoile, dorintele consumatorilor tinta trebuie incrucisate cu teste, analize, statistici si nu numai. Toate aceste sisteme de masuratoare ne pot ajuta sa ne minimalizam riscurile atunci cand mizam pe noi produse si servicii sau pe noi functii atasate produselor si serviciilor deja existente.
2. Nu incercam sa lucram intotdeauna cu aceiasi angajati. Este imperios sa avem intotdeauna oameni cu idei proaspete si este foarte greu ca angajatii nostri sa progreseze in mod continuu atunci cand nu sunt supusi unor exercitii esentiale: cursuri, carti, seminarii, workshop-uri, teambuilding-uri, sesiuni de brainstorming. Doar asa angajatii cheie isi pot reinnoi setul de abilitati, competente, talente, idei si capacitate de inovatie.
3. Nu putem sa ne bazam pe aceiasi consumatori la nesfarsit. Desigur, se poate ca un segment de consumatori sa ne asigura nivelul dorit de profitabilitate. Cu toate acestea, regulile de aur ale jocului ne spun ca este esential sa ne largim granitele pentru a putea coopta noi si noi segmente de consumatori. Spre exemplu, o companie de produse cosmetice care produce sapunuri si lotiuni specifice pielii bebelusilor, poate sa isi largeasca aria de productie catre produse special concepute pentru mame, femei insarcinate si copii. Pe acelasi model, orice afacere isi poate largi teritoriul de pe care isi aduna profiturile.
Sa aveti succes si afaceri cat mai profitabile!
sursa foto: www.sxc.hu
Articole conexe
Cum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum
de Idei de afaceriSfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca
de Idei de afaceriDocumentele din spatele... ideilor de afaceri trebuie atent pastrate intr-un dulap metalic!
de Idei de afaceriCifra de afaceri din comert a crescut cu 5% in primele patru luni
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit