Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum poti sa iti devansezi competitorii cat mai rapid!

de Maria Nicutar 27 Ian. 2013 2698
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Competitia ne da mari batai de cap si totul pleaca dintr-un singur punct: diferentierea! De aici pleaca totul. Diferentierea reprezinta maniera prin care un brand poate sa se distanteze de celelalte prin intermediul produselor si serviciilor pe care le ofera. Deci cum putem proceda pentru a ne diferentia in mod clar de competitori, cum putem sa ne asiguram ca ii vom devansa si ce arme putem folosi, pe ce strategii vom miza?

Iata cateva sfaturi care ne pot ajuta sa ne devansam competitorii, sfaturi care se pot adapta oricarei afaceri, indiferent de profilul caruia ii apartine:

1. Nu incercam doar sa rezolvam probleme, sa acoperim nevoi si dorinte existente in randul consumatorilor care ne formeaza audienta-tinta.
Este vital sa putem anticipa nevoile, dorintele, probleme cu care se confrunta consumatorii nostri ideali si apoi sa gandim si sa proiectam produsele si serviciile care le vor acoperi cu cea mai mare eficienta.

Intreg procesul de anticipare poarta numele de inovatie in stare pura. Nu uitam faptul ca nimeni nu ne garanteaza ca un astfel de proces se poate finaliza intotdeauna intr-o serie de produse si servicii care sa ne aduca niveluri inalte de profitabilitate. De aceea, orice idee si orice tentativa de a anticipa nevoile, dorintele consumatorilor tinta trebuie incrucisate cu teste, analize, statistici si nu numai. Toate aceste sisteme de masuratoare ne pot ajuta sa ne minimalizam riscurile atunci cand mizam pe noi produse si servicii sau pe noi functii atasate produselor si serviciilor deja existente.

2. Nu incercam sa lucram intotdeauna cu aceiasi angajati. Este imperios sa avem intotdeauna oameni cu idei proaspete si este foarte greu ca angajatii nostri sa progreseze in mod continuu atunci cand nu sunt supusi unor exercitii esentiale: cursuri, carti, seminarii, workshop-uri, teambuilding-uri, sesiuni de brainstorming. Doar asa angajatii cheie isi pot reinnoi setul de abilitati, competente, talente, idei si capacitate de inovatie.

3. Nu putem sa ne bazam pe aceiasi consumatori la nesfarsit. Desigur, se poate ca un segment de consumatori sa ne asigura nivelul dorit de profitabilitate. Cu toate acestea, regulile de aur ale jocului ne spun ca este esential sa ne largim granitele pentru a putea coopta noi si noi segmente de consumatori. Spre exemplu, o companie de produse cosmetice care produce sapunuri si lotiuni specifice pielii bebelusilor, poate sa isi largeasca aria de productie catre produse special concepute pentru mame, femei insarcinate si copii. Pe acelasi model, orice afacere isi poate largi teritoriul de pe care isi aduna profiturile.


Sa aveti succes si afaceri cat mai profitabile!


sursa foto: www.sxc.hu



Tags: afaceri profitabileafacericonsumatoricompetitie afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum

de Idei de afaceri
22 Mai 2023
Sa fii manager tanar iti aduce multiple satisactii, cum ar fi crearea unui impact social pozitiv si flexibilitatea de a-ti gestiona timpul, avand si...

Sfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca

de Idei de afaceri
09 Feb 2024
Pentru prezentare, lungimea planului trebuie sa fie cuprinsa intre 15 si 35 de pagini, fara proiectiile financiare si anexe. Bancile uneori vor cere...

Documentele din spatele... ideilor de afaceri trebuie atent pastrate intr-un dulap metalic!

de Idei de afaceri
14 Iun 2022
Organizeaza-ti spatiul mai eficient, folosind un dulap metalic! Alege, dintr-o gama bogata de produse, modele pentru organizarea sau arhivarea...

Cifra de afaceri din comert a crescut cu 5% in primele patru luni

de Bianca Tila
03 Iun 2022
Volumul cifrei de afaceri din comertul cu amanuntul a crescut in primele patru luni din acest an cu 5%. Fata de perioada similara din 2021, a crescut...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








[x]