Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa administrezi cu succes relatiile si conflictele din cadrul echipei tale?

39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Atunci cand membrii unei echipe nu lucreaza bine impreuna, pot exista mai multe motive: nu au abilitatile necesare, nu au un leader potrivit sau nu reusesc sa colaboreze.

In alte situatii, nu inteleg lucrurile care li se cer sau se lovesc de o problema peste care nu reusesc sa treaca.

Relatiile care se stabilesc intre membrii echipei de proiect au un impact major asupra proiectului, avand potentialul de a face lucrurile sa mearga mai usor sau din contra sa impiedice atingerea rezultatelor.

Daca de rezultatele pe care le obtine un membru depind rezultatele unui alt membru, riscul aparitiei unui conflict este mare. Membrii echipei pot intarzia atingerea rezultatelor sau calitatea muncii lor poate fi nesatisfacatoare.

Uneori, comportamentul lor poate produce situatii stresante sau atitudinea lor poate crea o imagine negativa organizatiei. Daca astfel de comportamente continua, managerul de proiect trebuie sa adopte masuri mai formale.

Multe dintre lucrurile esentiale ale proiectului sunt deja stabilite si de aceea nu este dificil pentru managerul de proiect sa le comunice membrilor echipei de proiect ce trebuie sa obtina.

Cum reduce managerul impacrul negativ al conflictelor?

Conflictul este un risc important pentru succesul unui proiect. Managerul poate reduce impactul negativ al conflictelor in mai multe moduri.

De exemplu, membrii echipei se pot reuni intr-o sedinta initiala in care sa se discute diferentele dintre membrii echipei care pot duce la conflicte. Se pot stabili si planuri de actiune pentru a face fata conflictelor.

Astfel, membrii echipei vor fi pregatiti atunci cand un conflict se declanseaza si vor putea rezolva neintelegerile aparute chiar si fara ajutorul managerului de proiect. Totusi, riscul conflictului nu va disparea chiar daca este discutat si inteles de persoanele implicate in proiect.



Tags: managermanagementconflicteproiect

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]