Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum sa administrezi cu succes relatiile si conflictele din cadrul echipei tale?
Atunci cand membrii unei echipe nu lucreaza bine impreuna, pot exista mai multe motive: nu au abilitatile necesare, nu au un leader potrivit sau nu reusesc sa colaboreze.
In alte situatii, nu inteleg lucrurile care li se cer sau se lovesc de o problema peste care nu reusesc sa treaca.Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Cultura de sofran
Cultura castravetelui anti-diabet
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Relatiile care se stabilesc intre membrii echipei de proiect au un impact major asupra proiectului, avand potentialul de a face lucrurile sa mearga mai usor sau din contra sa impiedice atingerea rezultatelor.
Daca de rezultatele pe care le obtine un membru depind rezultatele unui alt membru, riscul aparitiei unui conflict este mare. Membrii echipei pot intarzia atingerea rezultatelor sau calitatea muncii lor poate fi nesatisfacatoare.
Uneori, comportamentul lor poate produce situatii stresante sau atitudinea lor poate crea o imagine negativa organizatiei. Daca astfel de comportamente continua, managerul de proiect trebuie sa adopte masuri mai formale.
Multe dintre lucrurile esentiale ale proiectului sunt deja stabilite si de aceea nu este dificil pentru managerul de proiect sa le comunice membrilor echipei de proiect ce trebuie sa obtina.
Cum reduce managerul impacrul negativ al conflictelor?
Conflictul este un risc important pentru succesul unui proiect. Managerul poate reduce impactul negativ al conflictelor in mai multe moduri.
De exemplu, membrii echipei se pot reuni intr-o sedinta initiala in care sa se discute diferentele dintre membrii echipei care pot duce la conflicte. Se pot stabili si planuri de actiune pentru a face fata conflictelor.
Astfel, membrii echipei vor fi pregatiti atunci cand un conflict se declanseaza si vor putea rezolva neintelegerile aparute chiar si fara ajutorul managerului de proiect. Totusi, riscul conflictului nu va disparea chiar daca este discutat si inteles de persoanele implicate in proiect.
Articole conexe
3 metode de imbunatatire a performantei manageriale
de Idei de afaceriManagerii estimeaza o crestere in urmatorele trei luni in constructii
de Bianca TilaCum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum
de Idei de afaceriINS: Managerii romani preconizeaza o activitate stabila in unele sectoare
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit