Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa alegi strategia corecta de comunicare cu angajatii?

de Teo Manole 27 Apr. 2016 6695
4.5 din 4 voturi
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

De mult ori, anumite evenimente sunt comunicate prin anunturi formale de manageri, eventual transmise prin e-mail vineri dupa-amiaza.

Aceste notificari pline de cuvinte pretentioase trezesc spaima angajatilor si o mie de intrebari.

Acest tip de comunicare demonstreaza slabiciune din partea managerilor care nu au curajul sa discute liber cu angajatii. Pentru a evita astfel de situatii este important sa formulati o strategie de comunicare care sa asigure diseminarea eficienta a informatiei.

Strategia trebuie sa fie personalizata in functie de marimea organizatiei. De exemplu, in cazul unei schimbari de sediu si a afacerilor care au birouri in mai multe locatii, este important ca informatia sa ajunga la toata lumea in aceeasi forma.

Comunicarea trebuie sa fie sincera si sa informeze oamenii cu privire la lucrurile care ii vor influenta in mod direct.

Iata cateva reguli pe care le puteti aplica atunci cand realizati strategia de comunicare a schimbarii:

– Folositi un limbaj simplu. Evitati sa folositi un limbaj tehnic sau de jargon. Nu includeti expresii complicate doar pentru ca suna bine.

– Asigurati consistenta. Asigurati-va ca mesajul transmis nu poate fi interpretat in moduri complet diferite de cel dorit.

– Vizualizati. Folositi comparatii si analogii pentru a ajuta oamenii sa vada schimbarea.

– Propagati mesajul. Asigurati-va ca schimbarea este usor de transmis in cadrul organizatiei.

– Oferiti posibilitatea de feedback. incheiati mesajul intr-un mod deschis si invitati oamenii sa isi exprime parerile.


Tags: managementmanagerstrategie de comunicarecomunicarecomunicarea cu angajatii

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.5 din 5 - 4 voturi.

Articole conexe

Managerii din Romania, optimisti cu privire la cresterea economica. Inflatia, o problema

de Florin Amariei
18 Mai 2021
Un studiu nou releva ca managerii din Romania sunt optimisti cu privire la cresterea economica nationala. Ramane, insa, inflatia o problema....

Romania, pe locul 1 in UE la numarul de femei manager

de Florin Amariei
08 Mar 2021
Un raport Eurostat arata ca egalitatea de gen este mai bine cuantificata in Romania fata de celelalte state membre UE. Astfel, in Uniunea...

Optimism raportat de INS printre managerii companiilor din constructii, comert si industria prelucratoare

de Florin Amariei
26 Feb 2021
Un document publicat de INS intitulat "Tendinte in evolutia activitatii economice in perioada februarie - aprilie 2021" cuprinde un optimism cu...

Managementul timpului - instrumente care te ajuta sa te organizezi mai bine

de Idei de afaceri
29 Ian 2020
Time management este provocarea cu care multi dintre noi ne confruntam in ziua de astazi. Mai ales daca esti antreprenor, freelancer, manager sau...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]