Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum sa alegi strategia corecta de comunicare cu angajatii?
De mult ori, anumite evenimente sunt comunicate prin anunturi formale de manageri, eventual transmise prin e-mail vineri dupa-amiaza.
Aceste notificari pline de cuvinte pretentioase trezesc spaima angajatilor si o mie de intrebari.Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Acest tip de comunicare demonstreaza slabiciune din partea managerilor care nu au curajul sa discute liber cu angajatii. Pentru a evita astfel de situatii este important sa formulati o strategie de comunicare care sa asigure diseminarea eficienta a informatiei.
Strategia trebuie sa fie personalizata in functie de marimea organizatiei. De exemplu, in cazul unei schimbari de sediu si a afacerilor care au birouri in mai multe locatii, este important ca informatia sa ajunga la toata lumea in aceeasi forma.
Comunicarea trebuie sa fie sincera si sa informeze oamenii cu privire la lucrurile care ii vor influenta in mod direct.
Iata cateva reguli pe care le puteti aplica atunci cand realizati strategia de comunicare a schimbarii:
- Folositi un limbaj simplu. Evitati sa folositi un limbaj tehnic sau de jargon. Nu includeti expresii complicate doar pentru ca suna bine.
- Asigurati consistenta. Asigurati-va ca mesajul transmis nu poate fi interpretat in moduri complet diferite de cel dorit.
- Vizualizati. Folositi comparatii si analogii pentru a ajuta oamenii sa vada schimbarea.
- Propagati mesajul. Asigurati-va ca schimbarea este usor de transmis in cadrul organizatiei.
- Oferiti posibilitatea de feedback. incheiati mesajul intr-un mod deschis si invitati oamenii sa isi exprime parerile.
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.
Articole conexe
3 metode de imbunatatire a performantei manageriale
de Idei de afaceriManagerii estimeaza o crestere in urmatorele trei luni in constructii
de Bianca TilaCum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum
de Idei de afaceriINS: Managerii romani preconizeaza o activitate stabila in unele sectoare
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit