Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa alegi strategia corecta de comunicare cu angajatii?

Cum sa alegi strategia corecta de comunicare cu angajatii?
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

De mult ori, anumite evenimente sunt comunicate prin anunturi formale de manageri, eventual transmise prin e-mail vineri dupa-amiaza.

Aceste notificari pline de cuvinte pretentioase trezesc spaima angajatilor si o mie de intrebari.

Acest tip de comunicare demonstreaza slabiciune din partea managerilor care nu au curajul sa discute liber cu angajatii. Pentru a evita astfel de situatii este important sa formulati o strategie de comunicare care sa asigure diseminarea eficienta a informatiei.

Strategia trebuie sa fie personalizata in functie de marimea organizatiei. De exemplu, in cazul unei schimbari de sediu si a afacerilor care au birouri in mai multe locatii, este important ca informatia sa ajunga la toata lumea in aceeasi forma.

Comunicarea trebuie sa fie sincera si sa informeze oamenii cu privire la lucrurile care ii vor influenta in mod direct.

Iata cateva reguli pe care le puteti aplica atunci cand realizati strategia de comunicare a schimbarii:

- Folositi un limbaj simplu. Evitati sa folositi un limbaj tehnic sau de jargon. Nu includeti expresii complicate doar pentru ca suna bine.

- Asigurati consistenta. Asigurati-va ca mesajul transmis nu poate fi interpretat in moduri complet diferite de cel dorit.

- Vizualizati. Folositi comparatii si analogii pentru a ajuta oamenii sa vada schimbarea.

- Propagati mesajul. Asigurati-va ca schimbarea este usor de transmis in cadrul organizatiei.

- Oferiti posibilitatea de feedback. incheiati mesajul intr-un mod deschis si invitati oamenii sa isi exprime parerile.


Idei de afaceride Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.

Tags: managementmanagerstrategie de comunicarecomunicarecomunicarea cu angajatii

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]