Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum sa aprinzi pasiunea in randul angajatilor tai
Cheia catre atingerea unui nivel inalt de performanta si eficienta in ceea ce priveste activitatea angajatilor nostri este usor de gasit daca privim situatia in profunzime, nu la nivel superficial.
Fara investitii solide, nu vom putea atinge obiective marete. Asa ca ne bazam pe 3 strategii menite sa ne aduca rezultatele dorite.Cultura castravetelui anti-diabet
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Iata cele trei nevoi principale carora trebuie sa ne adresam, pentru a detine intotdeauna angajati pasionati, conform INC:
1. Nevoia #1: Scopul. Toti angajatii au nevoie sa contribuie la realizarea unui proiect maret. Este o nevoie psihologica de baza pe care orice profesionist tinde sa o acopere prin intermediul sarcinilor si responsabilitatilor care ii revin.
Superiorii trebuie sa se asigure ca toti angajatii detin acest scop bine conturat si ca depun toate eforturile pentru a-l atinge. Asigurati-va ca angajatii vostri detin toate conditiile necesare pentru ca scopurile lor sa fie atinse.
2. Nevoia #2: Apropiere. Chiar daca toate proiectele sunt realizate cu ajutorul eforturilor depuse in echipa, este esential ca fiecare angajat sa se simta unic, ca avand abilitati si competente distince, remarcate.
Laudarea unei echipe intregi pentru proiectele finalizate cu succes nu se dovedeste a fi intotdeauna o miscare inspirata si care sa returneze rezultatele dorite. Intotdeauna este nevoie de atentie acordata fiecarui angajat in parte, pentru eforturile depuse in mod singular.
3. Nevoia #3: Apreciere. Avem nevoie de apreciere cum avem nevoie de aer. Aceeasi nevoie exista si in randul angajatilor nostri. Daca acestia nu simt ca sunt apreciati pentru eforturile depuse, nu vor avea "combustibilul" necesar pentru a-si depasi limitele atinse pana in acest punct.
Cu toate ca este de responsabilitatea angajatilor sa isi indeplineasca sarcinile si responsabilitatile in maniera asupra careia am convenit impreuna, este de responsabilitatea noastra, a leaderilor si managerilor, ca ei sa isi impinga in mod constant aceste limite. Aici se naste progresul profesional si, implicit, progresul unei afaceri.
sursa foto: www.freegreatpicture.com
Articole conexe
Managementul timpului - instrumente care te ajuta sa te organizezi mai bine
de Idei de afaceriManagementul timpului intr-o afacere: 5 trucuri pentru a nu pierde vremea inutil
de Idei de afaceriManagement de succes: 33 de instrumente vitale pentru antreprenori in 2018
de Alina ConstantinescuSolutii bune pentru implementarea managementului riscului in afaceri
de Stanciu IoanaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit