Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa aranjezi spatiul de birouri pentru eficienta de top si productivitate maxima!

de Adela Simonescu 19 Apr. 2013 2905
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Spatiul in care lucram este mediul in care ar trebui sa ne simtim extrem de bine, in elementul nostru, cum s-ar spune. Si este normal sa fie asa pentru ca aici se petrece magia care se converteste apoi in rezultate exceptionale ale muncii noastre.

Si nu discutam despre vreo forma de magie ce implica vraji si incantatii. Discutam despre productivitate si eficienta, creativitate si originalitate, putere de inovatie si forta de munca, putere de concentrare si prioritizare pentru indeplinirea tuturor sarcinilor la timp si cu rezultate fantastice!

Iata si cateva sfaturi care sa va ajute sa puneti la punct un spatiu de lucru perfect:

1. Prima regula de care tinem cont este urmatoarea:
Perfect nu exista, asa ca nu va straduiti la infinit. Nu trebuie sa pierdem prea mult timp pentru a realiza spatiul in care vom munci. Avem de muncit, asa ca stabiliti un termen in care sa finalizati proiectul de realizare.

2. Stabiliti un buget la care trebuie sa va restrangeti si apoi porniti la realizarea unei schite pe hartie sau intr-un editor foto. Realizati schema camerei sau a spatiului de birouri si stabiliti ce si cum, unde trebuie sa vina si ce dimensiuni veti acoperi, ce dimensiuni vor fi libere.

Tineti cont de faptul ca un spatiu prea ticsit poate parea incarcat, supraaglomerat si va poate rapi din creativitate si originalitate. Asa ca stabiliti care este cel mai bun raport liber:ocupat.

3. Daca vreti sa aranjati un spatiu de birouri pentru mai multi angajati, este esential sa tineti cont de preferintele, parerile si sugestiile lor. Daca prefera culorile vesele, alegeti-le fara sa stati mult timp de ganduri. Daca prefera culorile stinse si un stil cat mai discret in ceea ce priveste designul, faceti asa pentru ca angajatii dvs trebuie sa se simta bina in locul in care muncesc, daca vreti sa aiba un nivel inalt de productivitate.

4. O alta recomandare este sa nu va feriti de SH. De foarte multe ori se intampla sa gasiti marfa SH de zeci de ori mai buna decat cea noua. Conteaza daca produsele sunt SH dar realizate de profesionisti si furnizorul cu care negociati preturile.

5. Nu va temeti sa apelati la Feng Shui. Se poate ca tot ce are nevoie de un birou sa fie un pic de feng shui, nimic spectaculos. Un ghid interesant este chiar aici >>>


Mult succes la realizarea unui spatiu de lucru cat mai inteligent realizat!


sursa foto: www.sxc.hu


Tags: cum aranjam biroularanjare birouspatiu de lucruspatiu lucru

Urmareste-ne pe Google News


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca GRATUIT
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]