Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum sa estimezi timpul necesar unui proiect de afaceri
Cei mai multi oameni considera ca este foarte dificil sa estimam cat timp va dura o activitate dintr-un proiect.
Exista totusi cateva moduri in care putem aborda aceasta problema:Cultura castravetelui anti-diabet
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Ghid practic Realizarea de sapun natural
- analizam complexitatea fiecarei sarcini si incercam sa o impartim pe zile;
- ne consultam cu cineva care a trecut prin situatii similare;
- ne interesam de proiecte care au avut aceleasi activitati.
O alta cale este sa impartim timpul pe care il avem la dispozitie intre activitatile proiectului si sa vedem de cati oameni avem nevoie pentru a finaliza toate sarcinile la timp. Aceasta metoda este potrivita pentru proiectele care au un termen-limita.
De exemplu, daca trebuie sa inauguram o cladire peste exact 6 luni incepand de azi, vom incerca sa realizam un program care sa cuprinda toate etapele-cheie.
De multe ori, dupa realizarea primelor etape ale proiectului ne dam seama ca este imposibil sa respectam programul. De aceea, este mai bine sa fim realisti in estimarea timpului si sa stim care sunt sarcinile pe care le putem realiza si pe care
nu. Trebuie sa tinem cont de faptul ca dintr-o saptamana numai 3-4 zile sunt productive cu adevarat.
Avem nevoie de timp pentru intalniri, discutii sau coordonarea oamenilor. Este important sa alocam timp si pentru evenimente neprevazute care ne impiedica sa ne facem treaba.
De exemplu, in cazul cladirii noastre, evenimente neprevazute, ar putea fi schimbarile legislative care ne obliga sa obtinem noi avize, inundatii sau defectiuni ale utilajelor. Extrem de util este sa anticipam o serie de riscuri si sa facem planuri de rezerva.
Trebuie sa stim ca planificarea este un proces continuu. Pe masura ce noi informatii devin disponibile si proiectul nostru avanseaza, vom face noi ajustari, asa incat sa ne atingem obiectivele.
Articole conexe
Managementul timpului - instrumente care te ajuta sa te organizezi mai bine
de Idei de afaceriManagementul timpului intr-o afacere: 5 trucuri pentru a nu pierde vremea inutil
de Idei de afaceriManagement de succes: 33 de instrumente vitale pentru antreprenori in 2018
de Alina ConstantinescuSolutii bune pentru implementarea managementului riscului in afaceri
de Stanciu IoanaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit