Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa facem fata schimbarilor

37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Traversam o perioada dificila in care schimbarile au devenit noua regula.

Instabilitatea pietelor financiare determina organizatiile sa vina cu alte solutii pentru a se adapta conditiilor de piata in schimbare. Cum fac acest lucru? Prin transformari organizationale frecvente.

Pentru ca regulile de business se schimba mereu, cei mai multi manageri testeaza noi retete in speranta ca vor face fata mai usor provocarilor mediului de business.

In acest articol va vom oferi cateva sfaturi referitoare la schimbarea organizationala care sa va ajute in traversarea acestei perioade.
 
Peter Drucker, un guru in management, spunea ca echilibrul perfect exista doar pe hartie. Starea normala a organizatiilor este cea de dezechilibru.

Orice organizatie trebuie sa treca la anumite intervale de timp prin transformari pentru a raspunde cerintelor de moment ale sectorului in care activeaza.

Atunci cand managerii nu fac schimbarile numai de dragul acestora, organizatiile pot obtine beneficii importante. La modul ideal, schimbarea nu ar trebui sa vina fortat, si nici ca urmare a unei presiuni exterioare sau a unui eveniment neasteptat.

Tot intr-un scenariu ideal, organizatiile ar trebui sa fie suficient de flexibile pentru a trece cu bine peste incercarile mediului de business.

Totusi, criza financiara ne-a demonstrat ca numai unele organizatii pot supravietui marilor schimbari. Companiile pot invata lectii importante de la aceste organizatii.

De exemplu, managerii pot include in viata obisnuita a organizatiilor procese si oportunitati care sa permita introducerea facila a schimbarilor. Exista multe variante prin care managerii pot initia transformari: de la intalniri saptamanale la chestionare sau concursuri de idei.

O conditie esentiala este ca informatia primita sa fie acceptata si inteleasa de angajati.


Tags: managementschimbarimanageri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]