Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum sa facem fata schimbarilor
Traversam o perioada dificila in care schimbarile au devenit noua regula.
Instabilitatea pietelor financiare determina organizatiile sa vina cu alte solutii pentru a se adapta conditiilor de piata in schimbare. Cum fac acest lucru? Prin transformari organizationale frecvente.Cultura de sofran
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Propriul meu plan de afaceri
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Pentru ca regulile de business se schimba mereu, cei mai multi manageri testeaza noi retete in speranta ca vor face fata mai usor provocarilor mediului de business.
In acest articol va vom oferi cateva sfaturi referitoare la schimbarea organizationala care sa va ajute in traversarea acestei perioade.
Peter Drucker, un guru in management, spunea ca echilibrul perfect exista doar pe hartie. Starea normala a organizatiilor este cea de dezechilibru.
Orice organizatie trebuie sa treca la anumite intervale de timp prin transformari pentru a raspunde cerintelor de moment ale sectorului in care activeaza.
Atunci cand managerii nu fac schimbarile numai de dragul acestora, organizatiile pot obtine beneficii importante. La modul ideal, schimbarea nu ar trebui sa vina fortat, si nici ca urmare a unei presiuni exterioare sau a unui eveniment neasteptat.
Tot intr-un scenariu ideal, organizatiile ar trebui sa fie suficient de flexibile pentru a trece cu bine peste incercarile mediului de business.
Totusi, criza financiara ne-a demonstrat ca numai unele organizatii pot supravietui marilor schimbari. Companiile pot invata lectii importante de la aceste organizatii.
De exemplu, managerii pot include in viata obisnuita a organizatiilor procese si oportunitati care sa permita introducerea facila a schimbarilor. Exista multe variante prin care managerii pot initia transformari: de la intalniri saptamanale la chestionare sau concursuri de idei.
O conditie esentiala este ca informatia primita sa fie acceptata si inteleasa de angajati.
Articole conexe
3 metode de imbunatatire a performantei manageriale
de Idei de afaceriManagerii estimeaza o crestere in urmatorele trei luni in constructii
de Bianca TilaINS: Managerii romani preconizeaza o activitate stabila in unele sectoare
de Bianca TilaEstimarile managerilor: O crestere accentuata se va inregistra in comertul cu amanuntul
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit