Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa gasesti solutii atunci cand rata vanzarilor se schimba

67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Criza financiara a accentuat fluctuatiile existente pe piata in ceea ce priveste vanzarile si a facut ca multi antreprenori sa nu reactioneze eficient in incercarea de a-si mentine castigurile la un nivel care sa nu afecteze afacerea.

In vreme ce prima reactie a fost sa taie cheltuielile si sa reduca numarul de angajati, au existat si alti antreprenori care au vazut in criza ocazia de a schimba strategia de vanzari si de a invata cum sa se adapteze rapid la modificarile pietei.

Strategiile care au functionat au fost insa doar cele care au fost gandite si analizate in prealabil si care s-au concretizat printr-un plan concret si gandit pe termen lung. Prin analiza mai multor instrumente de marketing si posibilitatea de folosire a acestora pentru a creste vanzarile, s-a ajuns la un rezultat care face ca pe termen lung castigurile afacerii sa creasca.

Mai intai de toate, antreprenorul ar trebui sa inteleaga in ce masura nevoile clientului sunt indeplinite si in ce mod raspund produsele sau serviciile furnizate dorintelor publicului tinta.

Un sistem bine pus la punct este recomandat in locul unei reactii imediate si agresive la care apeleaza foarte multi manageri si antreprenori in incercarea de a obtine o crestere rapida a vanzarilor.

Chiar daca se apeleaza la promotii si oferte cat mai atragatoare, adesea nu se mai tine cont de buget sau de cum va fi afectata afacerea pe termen lung in urma acestor promotii care incearca sa vanda cat mai mult intr-un timp cat mai scurt insa la niste preturi mult mai mici pe care uneori un magazin, de exemplu, nu si le poate permite.

In concluzie, un plan de gestionare gandit pe termen lung ramane in continuare cea mai buna si eficienta solutie tocmai prin faptul ca strategiile aplicate sunt realizate in urma unor analize temeinice.



Tags: editorialvanzarisolutii

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]