Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum sa invingeti concurenta - tactici verificate si garantate partea a I-a
Eliminarea competitorilor isi are fundatia in cunoasterea ei in cele mai mici detalii. Alcatuiti o lista cu firmele care concureaza cu a dvs. si studiati-le ofertele, preturile, strategiile de marketing. Cu toate acestea, dati mare atentie faptului ca nu trebuie sa lasati competitorii sa va dicteze viitoarele decizii.
Scopul prospectarii pietei si a concurentei este de a obtine informatii care sa va imbunatateasca afacerea si nu acela de a copia un alt antreprenor. Datele pe care le veti aduna va vor fi de folos in masura in care le puteti adapta la nevoile specifice companiei dvs. si in masura in care le puteti depasi pentru a va aduce un avans strategic in fata competitorilor.Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Cultura de sofran
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Mai jos va prezentam cele mai bune strategii de depasire a competitiei:
1. Garantia calitatii si durabilitatii. Un produs sau serviciu de calitate si cu un ciclu de viata lung este singurul lucru fara de care nu putem vorbi de o afacere in adevaratul sens al cuvantului. Produsele de proasta calitate nu se vor vinde, oricat capital ati investi in advertising si in marketing.
2. Performanta si eficienta la nivel inalt. Aceste doua concepte sunt primele pe care trebuie sa le aveti in minte inainte de a incepe sa va studiati competitorii. NU puteti sa supravietuiti in fata concurentei daca nu oferiti produse sau servicii folositoare si eficiente.
3. Prospectarea nisei in cadrul careia va situati si studierea competitiei. Fara o buna documentare asupra nisei in care va conduceti activitatea nu veti sti ce sa oferiti clientilor si cat sa le cereti in schimb, nu veti sti unde va situati in ierahia concurentiala si cat de multe ofera afacerea dvs de fapt.
4. Raport bun calitate-pret. Politica de pret este indiscutabil importanta. Nu puteti comercializa produse care nu respecta pretul pietei sau calitatea acestora. Aflati preturile de vanzare ale competitorilor dvs. si alcatuiti o strategie de pret favorabila.
5. Upgradare permanenta. Clientii sunt dinamici si isi schimba perspectivele, dorintele si nevoile in mod continuu. De aceea trebuie sa va modificati si sa va imbunatatiti in mod regulat oferta. Competitia poate fi invinsa prin punerea la dispozitia clientilor dvs. de produse si servicii unice sau pentru care competitorii nu au furnizori potriviti.
6. Gama diversificata de produse si servicii. Clientii adora optiunile. Le place sa aleaga din oferte variate, sa aleaga accesorii, marimi, culori si lista ramane deschisa pentru orice detaliu al produselor. Cu cat le lasati la dispozitie mai multe alegeri cu atat vor fi mai interesati sa achizitioneze un produs sau sa foloseasca un serviciu al firmei dvs. in defavoarea concurentei.
Click aici pentru partea a II-a.
Articole conexe
Problemele de concurenta, rezolvate inainte de savarsirea unei incalcari
de Florin AmarieiCine reprezinta concurenta ta?
de Andrioae RuxandraOamenii de afaceri nu inteleg si nu isi asuma conceptul de concurenta - Conferinta Mediafax, Consiliul Concurentei
de Matei AntonescuCel mai intalnit caz de concurenta neloiala - Conferinta Mediafax
de Maria NicutarAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit