Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa obtii valoare dintr-un training

de Andreea Rada 24 Mai. 2011 4569
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Se intampla adesea ca training-urile oferite angajatilor sa nu aduca rezultatele dorite pentru angajatori. Asta nu este deloc un lucru bun pentru ca scopul unei astfel de investitii este de a creste productivitatea angajatului, odata cu cea a companiei.

Este foarte greu sa obtii valoarea pe care o doreai dupa un training, dar exista cateva principii dupa care ne putem ghida pentru a face asta.

Inainte de a organiza un training trebuie sa analizezi foarte bine care sunt nevoile angajatilor pentru a deveni mai productivi si in ce domeniu au lipsuri. Se spune ca un angajat bun este acela ale carui nevoi se identifica cu cele ale companiei si acela care transforma obiectivele companiei in propriile obiective.

Se poate se aveti astfel de angajati, dar care nu pot sa va fie de ajutor pentru ca nu au resursele necesare.

Incearca sa ai un "gentlemen’s agreement" cu angajatii inainte de a le organiza un training. Comunica-le intocmai ce asteptari ai de la ei, spune-le la ce sa fie atenti in timpul unui training si care doresti sa fie rezultatele de dupa training.
Incearca sa le pui la dispozitia angajatilor instrumentele necesare dupa training. Daca, de exemplu, organizezi un training pentru un nou program informatic, atunci este foarte important ca, imediat dupa training, angajatii sa poata accesa acel program informatic.

Asigura-te ca este nevoie de un training, incearca sa afli daca aceasta este singura metoda prin care angajatii vor putea rezolva problemele intampinate. Poate este nevoie de ceva mult mai simplu.

Adesea managerii considera ca un training scump trebuie sa faca minuni. Este un lucru gresit. Daca ai facilitat accesul angajatilor tai la un training, atunci trebuie sa fii alaturi de ei si inainte si dupa aceasta, sa ii sustii in activitatile demarate pentru a obtine valoarea de care vorbim.

Trebuie sa obtii de la ei atat un feed-forward cat si un feed-back care sa fie util atat lor, pentru a deveni productivi, si implicit companiei.

Nu confundati un training cu o vacanta si nu incercati sa transformati un training intr-un team-building. Training-ul nu trebuie folosit ca o metoda de motivare pentru angajati. Ei nu o vor privi asa cu siguranta. Exista multe metode de motivare, atat financiare cat si non-financiare, si nu trebuie confundate cu un training.

Daca nu stiti sa inoculati nevoia unui training unor angajati, atunci ei o vor considera ca pe o noua sarcina de serviciu si nicidecum ca pe o metoda foarte buna de a invata ceva. Daca observati ca nu obtineti rezultatele asteptate de la angajati dupa un training , trebuie sa analizati foarte bine motivele acestui lucru. Nu trageti concluzii pripite asupra capacitatilor de invatare ale angajatului.

Nu asteptati minuni dupa un training. Trebuie sa fiti realisti si sa reveniti asupra investitiei facute daca nu ati observat nici macar un rezultat pozitiv.


Tags: trainingmetode de motivareorganizare trainingcapacitati angajati

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Trateaza-ti jobul corporativ ca pe un program de training antreprenorial

de Alexandra Popescu
13 Iun 2014
Sezonul estival este, pentru cei mai multi studenti, cel al internshipurilor. Acestia cauta companii cu domeniile de activitate pe care si le doresc,...

Training de time management, 3 aprilie, Bucuresti

de Adela Simonescu
27 Mar 2014
Pe data de 3 aprilie, se va organiza evenimentul "Training de time management" Stabilirea si atingerea obiectivelor, prioritizare, ierarhizare si...

Influentare si persuasiune cu Extreme Training, 12-13 noiembrie 2011

de Adela Simonescu
06 Nov 2011
In intervalul 12-13 noiembrie, Extreme Training organizeaza cursul de Influentare si persuasiune. Cursul este dedicat in mod special celor care...

Training pentru managerii de produs din Banci, IT si din domeniul Medical

de Maria Nicutar
21 Sep 2011
Training-ul „CLEVER PRODUCT MANAGEMENT” este organizat in Bucuresti, in perioada 26-28 septembrie 2011. Programul va fi sustinut de Dna Loredana...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]