Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum sa te planifici ca sa-ti atingi standardele?
Stabilirea standardelor care se vor atinge este foarte importanta pentru managementul eficient al activitatii. Personalul trebuie sa simta ca aceste standarde se pot atinge.
Standardele trebuie sa fie:- relevante;
Cultura de sofran
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Ghid practic Realizarea de sapun natural
- realizabile;
- legate de sanctiuni si recompense corespunzatoare;
- ferme;
- corecte.
Odata stabilite, standardele se aplica obligatoriu; ele sunt masurate si comparate, apoi corectate daca este cazul.
Modificarea standardelor este justificata cand:
– mediul extern face ca tinta sa fie nerealista;
– tinta aleasa sa devina nerelevanta;
– personalul nu are pregatirea corespunzatoare pentru a putea atinge tinta;
– managerul nu a fost bun (nu e vorba de manager po pu lar, ci de unul sistematic, metodic si stiintific) si timpul insuficient pentru a putea atinge tinta.
Planificarea este strans legata de control, fiind una din acti vitatile manageriale principale. Prin planificare se stabileste:
– ce trebuie facut; cand trebuie facut; in ce ordine trebuie facut; cum trebuie facut; cu ce resurse.
E bine sa aveti planuri alternative pentru ca, in urma controlului, sa puteti face modificari. In orice firma se vor elabora planuri la toate nivelurile:
- planuri strategice la nivel de firma;
- pe proiect (modernizari, perfectionare a personalului etc.);
- pe sarcini.
Ca instrumente de planificare amintim:
– planificarea evenimentelor-cheie si etapelor in ordinea desfasurarii lor;
– planificarea cu ajutorul diagramelor cu bare, care indica, comparativ, cand incep si cand se termina diversele activitati planificate;
– alte instrumente, inclusiv cele care se preteaza la utilizarea tehnicii de calcul (tehnicile de retea, metoda drumului critic etc.).
Articole conexe
Cum sa-ti motivezi echipa de angajati de la distanta: nu inceta sa faci proiectii pentru revenirea la programul normal
de Idei de afaceri3 mituri legate de planificarea timpului
de Codrina Laiu2 sfaturi care te vor ajuta la dezvoltarea proiectelor noi
de Teo ManoleCum sa estimezi timpul necesar unui proiect de afaceri
de Teo ManoleAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit