Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa-ti castigi credibilitatea in afaceri?

de Anca Georgescu 01 Dec. 2014 3561
2.5 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Chiar daca preturile si calitatea produselor sau serviciilor raman elemente deosebit de importante, ceea ce determina pana la urma un client sa faca sau nu afaceri cu o firma este increderea pe care aceasta a stiut sa i-o inspire.

Acest lucru este valabil in cazul oricarui tip de afacere. Un exemplu in acest sens este piata bauturilor racoritoare, un domeniu unde concurenta este una dintre cele mai puternice.

Avand de ales intre o bautura fabricata de o firma autohtona necunoscuta (chiar daca aceasta este ieftina si de calitate) si una produsa de o mare companie internationala, cu siguranta, clientul o va alege pe cea din urma. El nu isi poate permite sa piarda timp si bani incercand un produs despre care nu detine nici un fel de informatie.

De aceea, una dintre cele mai importante preocupari ale conducerii unei firme trebuie sa fie castigarea si mentinerea credibilitatii in fata consumatorilor. Iata cateva dintre aspectele ce trebuie avute in vedere:

• Unul dintre cei mai importanti factori care determina credibilitatea de care se bucura o firma il constituie angajatii acesteia, modul in care se comporta, cum trateaza clientii, aspectul exterior si profesionalismul de care dau dovada. Un consumator poate renunta la serviciile unei firme numai pentru ca linia telefonica a acesteia este intotdeauna ocupata sau pentru un tratament mai putin amabil din partea unuia dintre angajati.

• Folosirea unei tehnologii de inalta performanta lasa impresia unei foarte bune situatii materiale a companiei, sporind, in acest fel, increderea clientilor in buna administrare a acesteia.

• Ca si aspectul exterior al angajatilor, aspectul sediului firmei (curatenia, mobilierul de calitate, confortul etc.) are un mare impact asupra credibilitatii de care se bucura aceasta.

• Increderea in seriozitatea unei firme poate fi influentata de calitatea reclamei de care beneficiaza, aceasta trebuind sa fie realizata profesional si consecvent. Forma de publicitate cea mai in masura sa confere credibilitate unei firme este sustinerea publica, atat financiar cat si ideologic, a unei cauze umanitare: copii abandonati, bolnavi suferind de boli incurabile sau chiar evenimente culturale deosebite.

Numai prin afirmarea experientei, autoritatii, integritatii si constiinciozitatii poate fi castigata increderea consumatorilor. Oricare ar fi metoda aleasa pentru atingerea acestui scop, pretul platit nu va fi prea mare comparativ cu rezultatele obtinute.



Tags: credibilitatecredibilitate in afaceriafaceriafacereafacere

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 2.5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Cum sa atragi cei mai buni angajati pentru noua ta afacere

de Idei de afaceri
12 Dec 2023
Initierea unui business este un eveniment important in viata fiecarui antreprenor. Prima afacere poate fi comparata, cu usurinta, cu prima dragoste,...

Cum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum

de Idei de afaceri
22 Mai 2023
Sa fii manager tanar iti aduce multiple satisactii, cum ar fi crearea unui impact social pozitiv si flexibilitatea de a-ti gestiona timpul, avand si...

Sfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca

de Idei de afaceri
09 Feb 2024
Pentru prezentare, lungimea planului trebuie sa fie cuprinsa intre 15 si 35 de pagini, fara proiectiile financiare si anexe. Bancile uneori vor cere...

Evolutie antreprenoriala. De la o afacere mica la brand

de Idei de afaceri
07 Dec 2023
Din punctul unora de vedere, branding-ul este etapa finala pentru o afacere, apogeul, daca doriti. In momentul in care vorbim de brand, vorbim de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]