Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum sa-ti castigi credibilitatea in afaceri?
Chiar daca preturile si calitatea produselor sau serviciilor raman elemente deosebit de importante, ceea ce determina pana la urma un client sa faca sau nu afaceri cu o firma este increderea pe care aceasta a stiut sa i-o inspire.
Acest lucru este valabil in cazul oricarui tip de afacere. Un exemplu in acest sens este piata bauturilor racoritoare, un domeniu unde concurenta este una dintre cele mai puternice.Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Cresterea prepelitelor japoneze
Avand de ales intre o bautura fabricata de o firma autohtona necunoscuta (chiar daca aceasta este ieftina si de calitate) si una produsa de o mare companie internationala, cu siguranta, clientul o va alege pe cea din urma. El nu isi poate permite sa piarda timp si bani incercand un produs despre care nu detine nici un fel de informatie.
De aceea, una dintre cele mai importante preocupari ale conducerii unei firme trebuie sa fie castigarea si mentinerea credibilitatii in fata consumatorilor. Iata cateva dintre aspectele ce trebuie avute in vedere:
• Unul dintre cei mai importanti factori care determina credibilitatea de care se bucura o firma il constituie angajatii acesteia, modul in care se comporta, cum trateaza clientii, aspectul exterior si profesionalismul de care dau dovada. Un consumator poate renunta la serviciile unei firme numai pentru ca linia telefonica a acesteia este intotdeauna ocupata sau pentru un tratament mai putin amabil din partea unuia dintre angajati.
• Folosirea unei tehnologii de inalta performanta lasa impresia unei foarte bune situatii materiale a companiei, sporind, in acest fel, increderea clientilor in buna administrare a acesteia.
• Ca si aspectul exterior al angajatilor, aspectul sediului firmei (curatenia, mobilierul de calitate, confortul etc.) are un mare impact asupra credibilitatii de care se bucura aceasta.
• Increderea in seriozitatea unei firme poate fi influentata de calitatea reclamei de care beneficiaza, aceasta trebuind sa fie realizata profesional si consecvent. Forma de publicitate cea mai in masura sa confere credibilitate unei firme este sustinerea publica, atat financiar cat si ideologic, a unei cauze umanitare: copii abandonati, bolnavi suferind de boli incurabile sau chiar evenimente culturale deosebite.
Numai prin afirmarea experientei, autoritatii, integritatii si constiinciozitatii poate fi castigata increderea consumatorilor. Oricare ar fi metoda aleasa pentru atingerea acestui scop, pretul platit nu va fi prea mare comparativ cu rezultatele obtinute.
Articole conexe
Cum sa atragi cei mai buni angajati pentru noua ta afacere
de Idei de afaceriCum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum
de Idei de afaceriSfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca
de Idei de afaceriEvolutie antreprenoriala. De la o afacere mica la brand
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit