Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum sa-ti echipezi sala de sedinte, pentru a fi functionala si moderna
O sala de sedinte poate fi folosita pentru intalnirile cu echipa, cu partenerii sau chiar clientii tai. De asemenea, ea poate fi locul unde poti desfasura traininguri si prezentari interne. Prin urmare, va trebui sa iti echipezi sala de sedinte cu toate cele necesare functionarii ei moderne, de la aparatura de birou, pana la consumabile si produse de papetarie utile.
Videoproiector sau display
Pentru prezentarea si vizualizarea materialelor, fie ca vorbim de imagini, clipuri video sau prezentari de tip slide show, o sala de sedinte are nevoie de un videoproiector sau display de dimensiuni mai mari.
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Videoproiectorul, desi este o solutie clasica, ramane in continuare un echipament ideal pentru echiparea unei sali de sedinte si conferinte, mai ales daca sala este una mare. Avantajele acestuia sunt ca imaginea proiectata poate fi de dimensiuni considerabile si se poate folosi usor si pe o zona cu pereti albi. Ideal ar fi insa sa instalezi un ecran de proiectie.
Pe alta parte, un display de prezentare reprezinta o solutie moderna. Este recomandat salilor mai mici sau medii. Display-ul ofera imagini mult mai calitative comparativ cu un videoproiector, respectiv nu are nevoie de o mentenanta periodica. Pentru a fi integrat armonios in spatiu, achizitioneaza si un suport pentru a fi montat pe perete. Aditional, ia in calcul si un sistem de videoconferinta pe care sa-l folosesti in sedintele cu partenerii externi sau cu unii colaboratori care lucreaza remote.
Sistem de sunet
In completarea videoproiectorului sau a displayului, este necesara si instalarea unui sistem de sunet. Desi exista videoproiectoare sau displayuri cu boxe integrate, nu este suficient pentru a obtine un sunet de calitate si la un volum optim.
Prin urmare, ai la dispozitie trei variante:
1. Instalezi difuzoare de plafon sau perete. Este o varianta potrivita pentru videoproiectie, respectiv daca sala este mare si vrei sa distribui uniform sunetul.
Solutii pentru sesiunile de brainstorming
Pentru intalnirile cu echipa si gasirea celor mai potrivite idei la anumite probleme sau provocari de business, un whiteboard este foarte util.
Tabla alba, aleasa in functie de dimensiunile dorite, are o suprafata reutilizabila, prin urmare ideile pot fi nelimitate. Este o solutie practica si accesibila pentru sesiunile de lucru colaborativ. Cu ajutorul ei, se pot nota si organiza principalele concluzii si decizii luate impreuna cu echipa ta.
Prize, porturi USB si alte tipuri de conectivitate
In ziua de astazi, conectivitatea este un detaliu esential pentru buna desfasurare a sedintelor interne si a intalnirilor de afaceri.
Asadar, dincolo de o conexiune foarte buna si stabila la reteaua de internet, participantii trebuie sa dispuna de cateva tipuri esentiale de conectivitate:
- Acces facil la prize de incarcare.
- Switch HDMI pentru comutarea laptopurilor sau a altor surse cu aceasta interfata comuna de afisare a informatiei.
- Adaptoare pentru a asigura multiple conexiuni. De exemplu, USB-C la HDMI, DisplayPort la HDMI etc.
- Hub USB pentru introducerea dispozitivelor de tip stick sau hard-uri externe de stocare.
Pentru o experienta facila si moderna, poti opta pentru dispozitive de conectivitate modulare, ce se pot incastra in mese dedicate pentru salile de sedinte.
Accesorii si produse de papetarie
Nu in ultimul rand, participantii la sedinte si intalniri trebuie sa aiba la dispozitie cateva produse de papaterie de baza, precum foi de hartie, notite adezive si instrumente de scris. Optional, daca vorbim de traininguri, poti avea pregatite blocnotes-uri sau agende.
In concluzie, sala de sedinte, indiferent de marimea ei, trebuie sa fie pregatita cu toate obiectele si echipamentele necesare. Astfel, intalnirile se vor desfasura intr-un mod confortabil si cu multiple posibilitati tehnologice.
Sursa foto: Shutterstock
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.
Articole conexe
Cum sa mentii geamurile mari din hotelul tau curate si stralucitoare
de Idei de afaceriBNR: Deficitul contului curent a crescut
de Bianca Tila3 metode de imbunatatire a performantei manageriale
de Idei de afaceriBuget de casa noua: cum sa iti gestionezi eficient cheltuielile de instalare
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit