Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum se administreaza activitatea intr-un salon de infrumusetare?
08 Iun. 2011
13139
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes
Fie ca vorbim despre saloane de coafura, de manichiura sau de spa-uri, toate au la baza aceeasi ordine, aceleasi reguli de administrare a activitatilor pentru a se mentine ordinea si buna functionare. Ideea de baza pe care se merge, este ca orice se poate planifica si, ca atare, trebuie planificat!
De unde incepem cu organizarea? In primul rand de la programari. Clientii sunt cei mai importanti, dupa angajati! Fara angajati nu ati avea clienti, asa ca dati atentie programului de lucru al personalului. Atunci cand este posibil, oferiti flexibilitate in orarul lor de munca si stabiliti programarile la ore convenabile si pentru client si pentru staff.De la Idee la Afacere 101 Secrete ale Antreprenoriatului
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Cresterea prepelitelor japoneze
O regula de aur in organizarea programarilor este sa alocati o marja de timp intre doua programari pentru chestiuni neprevazute. Spre exemplu, stiti ca un client se mai decide pe parcurs si pentru alte servicii decat cele comunicate in momentul inregistrarii programarii.
In acest caz este benefic sa lasati o pauza intre programarile respectivului angajat, care se va ocupa de client, sau sa va asigurati ca veti avea un al membru al personalului liber in acel interval de timp. Aceasta este una dintre cele mai mari probleme ale saloanelor.
Majoritatea antreprenorilor din acest domeniu afirma ca diferenta frapanta dintre perioadele ultra-aglomerate si cele cu nivel zero de activitate dau peste cap intreaga organizare din saloane si produc tensiune in randul angajatilor si clientilor.
Spre exemplu, un client care gaseste un salon gol isi face o parere nefavorabila despre firma. In caz contrar se poate decide sa apeleze la unul mai putin aglomerat.
Daca sunteti un antreprenor din acest domeniu, este vital sa va asigurati ca detineti angajati calificati si abilitati sa ofere serviciile pentru care sunt angajati. In momentul in care un salon detine un singur angajat pentru serviciile de manichiura, spre exemplu, se vor ivi probleme legate de programari.
Faptul ca va veti sustine pesonalul in procesul de dezvoltare profesionala va va da siguranta ca veti avea in permanenta forta de munca disponibila pentru servirea clientilor si o mai mare flexibilitate.
Urmareste-ne pe Google News
Votati articolul
Nota: 4.08 din 5 - 33 voturi.Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit