Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum se administreaza activitatea intr-un salon de infrumusetare?

de Ilinca Dobrescu 08 Iun. 2011 12746
4.08 din 33 voturi
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Fie ca vorbim despre saloane de coafura, de manichiura sau de spa-uri, toate au la baza aceeasi ordine, aceleasi reguli de administrare a activitatilor pentru a se mentine ordinea si buna functionare. Ideea de baza pe care se merge, este ca orice se poate planifica si, ca atare, trebuie planificat!

De unde incepem cu organizarea? In primul rand de la programari. Clientii sunt cei mai importanti, dupa angajati! Fara angajati nu ati avea clienti, asa ca dati atentie programului de lucru al personalului. Atunci cand este posibil, oferiti flexibilitate in orarul lor de munca si stabiliti programarile la ore convenabile si pentru client si pentru staff.

O regula de aur in organizarea programarilor este sa alocati o marja de timp intre doua programari pentru chestiuni neprevazute. Spre exemplu, stiti ca un client se mai decide pe parcurs si pentru alte servicii decat cele comunicate in momentul inregistrarii programarii.

In acest caz este benefic sa lasati o pauza intre programarile respectivului angajat, care se va ocupa de client, sau sa va asigurati ca veti avea un al membru al personalului liber in acel interval de timp. Aceasta este una dintre cele mai mari probleme ale saloanelor.

Majoritatea antreprenorilor din acest domeniu afirma ca diferenta frapanta dintre perioadele ultra-aglomerate si cele cu nivel zero de activitate dau peste cap intreaga organizare din saloane si produc tensiune in randul angajatilor si clientilor.

Spre exemplu, un client care gaseste un salon gol isi face o parere nefavorabila despre firma. In caz contrar se poate decide sa apeleze la unul mai putin aglomerat.

Daca sunteti un antreprenor din acest domeniu, este vital sa va asigurati ca detineti angajati calificati si abilitati sa ofere serviciile pentru care sunt angajati. In momentul in care un salon detine un singur angajat pentru serviciile de manichiura, spre exemplu, se vor ivi probleme legate de programari.

Faptul ca va veti sustine pesonalul in procesul de dezvoltare profesionala va va da siguranta ca veti avea in permanenta forta de munca disponibila pentru servirea clientilor si o mai mare flexibilitate.





Tags: activitatesaloninfrumusetare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.08 din 5 - 33 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]