Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum se castiga un client important?
Multe afaceri isi consolideaza profitul avand clienti putini si importanti. Aceasta optiune da avantajul managerilor si antreprenorilor de a isi cunoaste mai bine audienta si de a face schimbari de strategie intr-un mod cat mai facil pentru a le satisface nevoile si dorintele. Cu toate acestea exista si dezavantaje. Pierderea unui singur client poate aduce micsorari de profit care se resimt puternic.
Esential este sa va cercetati clientul si sa ii cunoasteti interesele si capitalul pe care doreste sa il investeasca. Sa spunem ca detineti o firma de spalatorie si curatatorie ecologica. Clientul pe care doriti sa il cooptati este un hotel cu un volum mare de material ce necesita serviciile firmei dvs.Cultura castravetelui anti-diabet
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Trebuie sa stiti despre ce volum este vorba, ce servicii vor dori. Au nevoie doar de servicii de spalatorie si curatatorie sau si de calcatorie sau servicii de ridicare si livrare?
Prospectati in profunzime si dati atentie tuturor detaliilor care va pot da informatii esentiale despre clientul cu care aveti de-a face.
Va trebui sa mai cunoasteti si firmele cu care hotelul a mai colaborat in trecut. Este vorba de unul dintre marii dvs competitori? Aflati ce i-a nemultumit, ce servicii nu s-au ridicat la nivelul asteptarilor sau au lipsit din portofoliul concurentei?
Astfel veti avea destule informatii legate de modul in care trebuie sa va prezentati oferta si, de ce nu, ce modificari si imbunatatiri ati putea aduce afacerii dvs pentru a va plia serviciile mai bine pe nevoile clientului.
Nu uitati ca este riscant sa va bazati doar pe oferirea serviciilor catre un singur client, chiar daca acesta va poate sustine afacerea pentru o perioada. Incercati sa va mai oferiti serviciile si altor clienti, pentru a va asigura afacere.
In momentul in care va intalniti cu clientul trebuie sa fiti constient ca reprezentati afacerea si serviciile pe care le promovati. Nu promiteti mai mult decat puteti oferi si fiti gata sa rezolvati orice nelamurire sau nemultumire ar putea veni din partea clientului.
Sa spunem ca va veni cu cererea de servicii de ridicare si livrare gratuita. Trebuie sa aveti deja un plan bine pus la punct, o cifra de afaceri, conditiile in care ii puteti oferi aceste servicii samd. Faptul ca detineti solutii pentru orice cerinta va confera o imagine favorabila atat dvs cat si afacerii pe care o detineti.
Articole conexe
3 metode de imbunatatire a performantei manageriale
de Idei de afaceriManagerii estimeaza o crestere in urmatorele trei luni in constructii
de Bianca TilaINS: Managerii romani preconizeaza o activitate stabila in unele sectoare
de Bianca TilaEstimarile managerilor: O crestere accentuata se va inregistra in comertul cu amanuntul
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit