Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum se construieste brandul personal

de Idei De Afaceri
4628 0 06 Feb. 2018
Management


67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.25
din 6 voturi
RATING UTILIZATORI

Brandul personal contine setul de caracteristici care evidentiaza fiecare persoana si comunicarea acesteia. Insa optiunile care definesc in mod specific brandul fiecaruia sunt rezultatul alegerii dictate de varsta, educatie si gen.

Deoarece compania de consultanta  Valoria a realizat singura cercetare cu relevanta statistica din Romania despre brandul personal, in cele ce urmeaza vom prezenta rezultatele acestei cercetari tinand cont de caracteristicile de gen ale respondentilor.

- In ce priveste optiunile cele mai potrivite pentru a-si defini brandul personal femeile privilegiaza comunicarea valorilor proprii (59%) si ulterior comunicarea experientei de afaceri si a competentelor relevante (54%), in timp ce barbatii pun pe primul plan comunicarea experientei de afaceri si a competentelor relevante (62%) si abia apoi construirea unei imagini publice (49%).

- Principalul indicator performanta in functie de care isi masoara progresul in construirea brandului personal este numarul de contacte de business noi pe care le au atat femeiile (60%) cat si barbatii (66%). Acesta este urmat de numarul de evenimente la care participa intr-o luna (29%) in cazul femeilor si de numarul de contacte pe LinkedIn (35%) in cazul barbatilor evidentiind natura sociala a femeilor si cea pragmatica a barbatilor.

- In ce priveste bugetul alocat lunar pentru activitati care sa conduca la construirea brandului personal, mai multi barbati (45%) au un astfel de buget decat femeile (38%), in timp ce mai multe femei (46%) decat barbati (41%) nu au un buget alocat pentru activitati relevante pentru construirea brandului personal.

- Top 3 canale pe care le folosesc femeile pentru comunicarea publica a brandului personal sunt la egalitate Facebook si LinkedIn (59%) si evenimentele la care participa ca vorbitor (34%), in timp ce top 3 canale folosite de barbatii sunt mai diferentiate: LinkedIn (65%), Facebook (49%) si evenimentele care participa ca vorbitor (47%).

- Identificarea temelor relevante pentru dezvoltarea brandului personal este facilitata de existenta unui proces mai mult in cazul barbatilor (25%) decat in cazul femeilor (15%). Dar tot mai multe femei lucreaza la setarea unui proces in acest sens (37%) fata de numarul barbatilor (34%)

- In afara domeniului profesiei, domeniile majore alese pentru comunicarea brandului personal pentru femei sunt educatia (55%) si domeniul social (52%) in timp ce pentru barbati sunt antreprenoriatul (59%) si mediul social (51%).

- Colaborarea cu un consultant specializat in personal branding este agreata de 55% dintre femei si 39% dintre barbati, iar cea cu un executive/life coach este de interes pentru 40% dintre femei si numai 27% dintre barbati.

Asadar barbatii par sa fie mai puternic orientati spre construirea brandului personal si exista mai multe diferente de abordare in functie de gen, dar lucrul  cel mai semnificativ relevant de cercetarea Valoria este constientizarea de ambele genuri a importantei construirii brandului personal.


Diferentiator la angajare sau promisiune de valoare, brandul personal este managementul perceptiei celorlalti despre tine, dupa ce ai comunicat cine esti. Dincolo de plus-valoarea pe care o aduce la angajabilitate, brandul personal influenteaza relatiile cu ceilalti pe termen lung si faciliteaza aderenta la valorile pe care le sustinem prin opiniile si proiectele noastre.


Tags: brand personalantreprenoriatmanagement

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.25 din 5 - 6 voturi.

Articole conexe

Managementul timpului - instrumente care te ajuta sa te organizezi mai bine

de Redactia Ideideafaceri
29 Ian 2020
Time management este provocarea cu care multi dintre noi ne confruntam in ziua de astazi. Mai ales daca esti antreprenor, freelancer, manager sau...

Managementul timpului intr-o afacere: 5 trucuri pentru a nu pierde vremea inutil

de Redactia Ideideafaceri
11 Dec 2019
Timpul pare sa fie cel mai mare dusman al oamenilor, in acest secol al vitezei. La fiecare pas, auzi pe cineva care spune ca si-ar dori mai mult timp...

Management de succes: 33 de instrumente vitale pentru antreprenori in 2018

de Alina Constantinescu
09 Mar 2018
Proiectarea corecta a unei afaceri este un pas cheie pentru succesul acesteia. Important este modul in care managerul abordeaza afacerea, felul in...

Solutii bune pentru implementarea managementului riscului in afaceri

de Stanciu Ioana
12 Feb 2016
Managementul riscurilor fara ajutor poate fi dificil pentru unii manageri. Pentru estimarea riscurilor se utilizeaza indexul probabilitate-impact...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2020







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016