Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum se construieste brandul personal
5007
0
06 Feb. 2018
Management
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes
4.25
din 6 voturi
din 6 voturi
RATING UTILIZATORI
Brandul personal contine setul de caracteristici care evidentiaza fiecare persoana si comunicarea acesteia. Insa optiunile care definesc in mod specific brandul fiecaruia sunt rezultatul alegerii dictate de varsta, educatie si gen.
Deoarece compania de consultanta Valoria a realizat singura cercetare cu relevanta statistica din Romania despre brandul personal, in cele ce urmeaza vom prezenta rezultatele acestei cercetari tinand cont de caracteristicile de gen ale respondentilor.- In ce priveste optiunile cele mai potrivite pentru a-si defini brandul personal femeile privilegiaza comunicarea valorilor proprii (59%) si ulterior comunicarea experientei de afaceri si a competentelor relevante (54%), in timp ce barbatii pun pe primul plan comunicarea experientei de afaceri si a competentelor relevante (62%) si abia apoi construirea unei imagini publice (49%).
- Principalul indicator performanta in functie de care isi masoara progresul in construirea brandului personal este numarul de contacte de business noi pe care le au atat femeiile (60%) cat si barbatii (66%). Acesta este urmat de numarul de evenimente la care participa intr-o luna (29%) in cazul femeilor si de numarul de contacte pe LinkedIn (35%) in cazul barbatilor evidentiind natura sociala a femeilor si cea pragmatica a barbatilor.

Cultura de sofran

Afaceri la Cheie - Cultivarea ciupercilor Champignon

Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
- In ce priveste bugetul alocat lunar pentru activitati care sa conduca la construirea brandului personal, mai multi barbati (45%) au un astfel de buget decat femeile (38%), in timp ce mai multe femei (46%) decat barbati (41%) nu au un buget alocat pentru activitati relevante pentru construirea brandului personal.
- Top 3 canale pe care le folosesc femeile pentru comunicarea publica a brandului personal sunt la egalitate Facebook si LinkedIn (59%) si evenimentele la care participa ca vorbitor (34%), in timp ce top 3 canale folosite de barbatii sunt mai diferentiate: LinkedIn (65%), Facebook (49%) si evenimentele care participa ca vorbitor (47%).
- Identificarea temelor relevante pentru dezvoltarea brandului personal este facilitata de existenta unui proces mai mult in cazul barbatilor (25%) decat in cazul femeilor (15%). Dar tot mai multe femei lucreaza la setarea unui proces in acest sens (37%) fata de numarul barbatilor (34%)
- In afara domeniului profesiei, domeniile majore alese pentru comunicarea brandului personal pentru femei sunt educatia (55%) si domeniul social (52%) in timp ce pentru barbati sunt antreprenoriatul (59%) si mediul social (51%).
- Colaborarea cu un consultant specializat in personal branding este agreata de 55% dintre femei si 39% dintre barbati, iar cea cu un executive/life coach este de interes pentru 40% dintre femei si numai 27% dintre barbati.
Asadar barbatii par sa fie mai puternic orientati spre construirea brandului personal si exista mai multe diferente de abordare in functie de gen, dar lucrul cel mai semnificativ relevant de cercetarea Valoria este constientizarea de ambele genuri a importantei construirii brandului personal.

Diferentiator la angajare sau promisiune de valoare, brandul personal este managementul perceptiei celorlalti despre tine, dupa ce ai comunicat cine esti. Dincolo de plus-valoarea pe care o aduce la angajabilitate, brandul personal influenteaza relatiile cu ceilalti pe termen lung si faciliteaza aderenta la valorile pe care le sustinem prin opiniile si proiectele noastre.
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Votati articolul
Nota: 4.25 din 5 - 6 voturi.Articole conexe
Managementul timpului - instrumente care te ajuta sa te organizezi mai bine
de Redactia Ideideafaceri
29 Ian 2020
Time management este provocarea cu care multi dintre noi ne confruntam in ziua de astazi. Mai ales daca esti antreprenor, freelancer, manager sau...
Managementul timpului intr-o afacere: 5 trucuri pentru a nu pierde vremea inutil
de Redactia Ideideafaceri
11 Dec 2019
Timpul pare sa fie cel mai mare dusman al oamenilor, in acest secol al vitezei. La fiecare pas, auzi pe cineva care spune ca si-ar dori mai mult timp...
Management de succes: 33 de instrumente vitale pentru antreprenori in 2018
de Alina Constantinescu
09 Mar 2018
Proiectarea corecta a unei afaceri este un pas cheie pentru succesul acesteia. Important este modul in care managerul abordeaza afacerea, felul in...
Solutii bune pentru implementarea managementului riscului in afaceri
de Stanciu Ioana
12 Feb 2016
Managementul riscurilor fara ajutor poate fi dificil pentru unii manageri. Pentru estimarea riscurilor se utilizeaza indexul probabilitate-impact...
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2021: 5 afaceri cu Profit Maxim explicate detaliat
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2021: 5 afaceri cu Profit Maxim explicate detaliat
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special
Idei de AFACERI 2021
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- Afacerea foarte accesibila cu care veti da lovitura! Produceti BERE ARTIZANALA! Click aici
- Ai la dispozitie un teren de dimensiuni mici? Lavanda este cultura ideala. Click aici
- Incepe propria afacere in agricultura: iata cei 3 arbusti care te pot imbogati: Goji, Merisoare si Aronia. Click aici
- Cum sa intocmesti propriul plan de afaceri: modele editabile, sfaturi si atentionari
- Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon! Afla secretele afacerii
- Cum sa faci bani in agricultura: tot ce trebuie sa stii despre cultura de sofran. Click aici
Comentarii0 comentarii