Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum se construieste o reputatie buna in afaceri
Imaginea firmei dvs. decide cati clienti vor apela la serviciile care le sunt puse la dispozitie, cu ce furnizori veti colabora, ce publicatii vor decide sa va promoveze si per total, ce succes veti avea ca antreprenor. Reputatia in afaceri este cel mai important factor de reusita si are la baza cateva reguli de aur. Iata ce va sfatuiesc profesionistii:
1. Tineti-va intotdeauna promisiunile. Fie ca vorbim de calitatea serviciilor sau de angajamentul fata de personal, este indiscutabil necesar sa va respectati cuvantul. Nu comercializati produse care promit marea cu sarea si indepliniti-va datoria fata de angajatii dvs. Nemultumirea pe care o atrageti in randul acestora se va reflecta in marimea profitului afacerii dvs. Promisiunile salariale, respectarea fisei postului si a legislatiei va creeaza o reputatie solida si de incredere.Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Cresterea prepelitelor japoneze
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
2. Mentineti o orientare puternica spre customer service. In aceasta categorie includem si promptitudinea cu care va tratati consumatorii, cu care le raspundeti la intrebari si cu care le rezolvati nemultumirile. O conduita dferita va atrage o imagine nefavorabila pentru afacere si pentru dvs. ca antreprenor. Nu uitati ca marketing-ul “din-gura-in-gura” este cea mai eficienta metoda de promovare a unei afaceri si poate fi si folosita si in defavoarea dvs.
3. Consecventa si uniformitatea in orice afacere sunt vitale. Nu schimbati politica de pret, imaginea firmei, logo-ul sau design-ul website-ului dvs in mod abrupt sau repetat si fara a va instiinta clientii asupra acestor modificari. Incercati sa pastrati o linie continua in actiuni si atunci cand se impune o schimbare aveti grija sa se faca o trecere lina.
4. Rezolvati problemele imediat ce apar. Nemultumirile clientilor sau angajatilor trebuie sa fie prioritatea dvs. numarul 1. Ignorarea problemelor arata ca nu le dati importanta, ca nu sunteti interesat sa va imbunatatiti serviciile sau produsele si va proiecteaza o reputatie dezastruoasa in afaceri.
5. Codul etic este indiscutabil in afaceri. De la utilizarea ingredientelor nedaunatoare in cadrul produselor comercializate, la transparenta in afaceri, etica este o constanta care “se poarta” si care intoarce cifra afacerilor in favoarea dvs. Tineti minte ca niciun client nu doreste sa se asocieze cu o firma cu o reputatie proasta si care nu detine principii etice.
Promovarea ideilor si masurilor de protectie a mediului inconjurator a devenit o conditie sine qua non pentru orice companie. Faptul ca respectati valori pozitive va confera o imagine buna si atrage multi clienti.
Mai mult, etica in afaceri inseamna si faptul ca trebuie sa va respectati competitia. Nu vorbiti de rau firmele concurentiale si nu va asumati idei care nu va apartin.
Orice antreprenor sau manager trebuie sa fie la curent cu informatiile legate de compania pe care o reprezinta si trebuie sa actioneze cu rapiditate si tenacitate in rezolvarea problemelor, trebuie sa incurajeze feedback-ul si sa demonstreze abilitatea de a trata criticile, sugestiile si reclamatiile intr-un mod profesional impecabil.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit