Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum se mareste valoarea unei afaceri?

61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Antreprenorii si managerii trebuie sa aiba in minte cateva sfaturi practice atunci cand doresc sa sporeasca valoarea unei afaceri. Fie ca doriti sa va vindeti afacerea sau planuiti sa o dezvoltati in continuare, trebuie sa fiti constient de punctele care dau valoare unei afaceri si sa le optimizati.

1.    Misiunea si obiectivele clare intr-o afacere fidelizeaza clientii si va intaresc reputatia firmei/companiei.

2.    Rata cresterii nivelului ROI-ului(Return On Investment) trebuie sa fie cel putin egala cu rata altor afaceri similare cu a dvs. Daca nu se intampla acest lucru este cazul sa schimbati strategii si ofertele de produse sau servicii.

3.    Afacerea dvs trebuie sa prezinte oportunitati de dezvoltare pe termen scurt, mediu si lung. Un comparator nu va va alege afacerea decat daca vede in ea potential de dezvoltare. In concluzie, este timpul sa va extindeti arealul de activitate, sa va imbunatatiti si sa va diversificati oferta de servicii si produse.

4.    Pozitionati-va pe o nisa restransa. In momentul in care activati pe o piata pe care activeaza multi competitori, este foarte usor sa va pierdeti si sa nu aveti ocazia sa “straluciti”. In schimb, intr-un mediu propice aveti un start bun si aveti unde sa va dezvoltati si unde sa va formati ca expert in domeniul dvs. In acest fel se creste foarte eficient valoarea unei afaceri.

5.    Existenta locatiilor multiple va mareste foarte mult vizibilitatea in randul clientilor si va creste vanzarile in mod direct proportional cu numarul acestora si cu accesul la ele.

6.    Este recomandat sa detineti o baza de clienti foarte larga si diversificata. Dupa cum spune si proverbul, nu va puneti toate ouale intr-un singur cos. Orice actiune poate influenta decizia de cumparare a clientilor, insa faptul ca nu exista o omogenitate deplina in randul acestora, va asigura ca nu veti pierde toate incasarile.

7.    Urmati noile tendinte din industria in care activati. Asigurandu-va ca aveti, in permanenta, produse noi si imbunatatite, veti mentine activ interesul clientilor si va veti creste valoarea afacerii.

Stiind ce puncte de interes trebuie sa aveti in vedere cand va masurati valoarea afacerii va va da posibilitatea de a va cunoaste potentialul si de a scoate cel mai mare pret la o posibila vanzare.




Tags: valoarea unei afaceriantreprenormanageripotential afacere

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]