Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum trebuie tratati angajatii noi?
Orice antreprenor sau manager stie ca un angajat reprezinta o investiei importanta in afaceri. Orice activitate din firma trebuie condusa cu eficienta si la performante optime. De aceea, recrutarea de personal este un punct cheie pentru orice firma, iar asigurarea unui drum lin pentru noul membru al personalului trebuie tratata cu importanta de catre angajator.
Un prim pas caruia multi antreprenori sau manageri nu ii dau multa importanta este stabilirea clara a tuturor atributiilor si drepturilor angajatului. Cand spunem “toate”, ne referim la orice nelamurire pe care angajatul o poate detine si poate sa nu o comunice.Acest lucru se intampla des, si creeaza mari confuzii si probleme in interactiunea dintre angajator si angajat sau dintre angajat si colegii,subordonatii sau superiorii sai. Daca nu stabiliti clar ce asteptari aveti de la el, noul membru al echipei nu se va obisnui cu cerintele pe care pozitia pe care o ocupa le prezinta, nu va avea mediul propice pentru a-si dezvolta calitatile si abilitatile si, cel mai probabil, nu va ramane alaturi de firma.
Noii angajati au nevoie de acomodare cu noul mediu de lucru. Dati-le in ajutor un membru al echipei care sa le arate cum decurg lucrurile in firma, ce rutina se urmeaza in indeplinirea activitatilor, cine le va fi subordonat sau superior, cand se iau pauzele de lucru.
De asemenea, este benefic sa va asigurati ca incepe sa isi indeplineasca activitatile cat mai curand de cand ajunge sa faca parte din firma. Acest lucru il va face sa inteleaga ca nu faceti compromisuri cand vine vorba de munca si ca trebuie sa respecte intelegerea pe care ati incheiat-o in orice conditie.
Disfunctionalitatile din mediul profesional pe care le observati la noul angajat trebuie rezolvate cat mai rapid posibil. In primele cateva zile, saptamani, noul membru al staff-ului este mult mai receptiv si mai influentabil decat dupa ce a prins experienta necesara desfasurarii activitatilor in firma. Cu alte cuvinte, bateti fierul cat este cald. Nu il lasati sa aduca in firma comportamente si atitudini neadecvate care va pot influenta si restul personalului si incercati sa discutati cu acesta si sa aflati cauzele si solutiile.
Articole conexe
3 metode de imbunatatire a performantei manageriale
de Idei de afaceriManagerii estimeaza o crestere in urmatorele trei luni in constructii
de Bianca TilaINS: Managerii romani preconizeaza o activitate stabila in unele sectoare
de Bianca TilaEstimarile managerilor: O crestere accentuata se va inregistra in comertul cu amanuntul
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit