Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Cum va motivati angajatii din departamentul de vanzari?
In momentul in care o afacere isi doreste prosperitate si oportunitati de dezvoltare, ea trebuie sa vanda cat mai mult, catre cat mai multi clienti, in cantitatile maxime si cu efort minim. Angajatii responsabili cu vanzarile trebuie instruiti si motivati de manageri si lideri abili sa le starneasca interesul si entuziasmul.
Managerii si antreprenorii pot creste vanzarile in afaceri cu multa eficienta si cu ajutorul tehnicilor rapide si putin costisitoare.Cultura castravetelui anti-diabet
Cultura de sofran
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Superiorii care coordoneaza activitatea departamentului de vanzari trebuie sa comunice in mod clar subordonatilor obiectivele pe termen scurt si cele pe termen lung. Oferiti informatii detaliate angajatilor, privind misiunea proiectului, audienta de clienti carora va adresati, ce modalitati de a efectua vanzarile le puneti la dispozitie si ce au “de castigat la aceasta afacere”.
Fie ca este vorba de bonusuri, comisioane per vanzare sau la finalizarea proiectului cu succes, este vital sa ii antrenati prin toate metodele posibile.
Iata cele mai eficiente modalitati de a starni proactivitatea staff-ului din departamentul de vanzari:
1. Asigurati-va ca personalul cunoaste in profunzime produsele si serviciile pe care au responsabilitatea de a le vinde.
2. Stabiliti obiective pentru intreg departamentul pentru fiecare luna, jumatate de an si pentru finalul anului. Mai puteti, de asemenea, sa dati fiecarui membru al echipei de vanzari o misiune individuala.
3. Comisioane la realizarea vanzarilor. Stimulentele financiare sunt apreciate intotdeauna si au avantajul ca maresc performantele angajatilor la un nivel superior fata de orice alta metoda de motivare.
4. Oferiti training-uri si seminarii de perfectionare a personalului. Acestea sunt vazute ca modalitati de dezvoltare profesionala foarte valoroase si sunt asemanatoare bonusurilor banesti in ochii angajatilor.
5. Organizati activitatea departamentului in echipe si incurajati competitia intre ele.
6. Organizati sedinte la intervale regulate pentru a va tine angajatii la curent cu progresele sau stagnarile in procesul de vanzare. Nu este recomandata critica negativa, ci una constructiva, care sa sustina si sa incurajeze imbunatatiri ale performantelor echipei ca tot unitar.
Articole conexe
3 metode de imbunatatire a performantei manageriale
de Idei de afaceriManagerii estimeaza o crestere in urmatorele trei luni in constructii
de Bianca TilaINS: Managerii romani preconizeaza o activitate stabila in unele sectoare
de Bianca TilaEstimarile managerilor: O crestere accentuata se va inregistra in comertul cu amanuntul
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit