Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cursuri Telesales de top cu Rentrop & Straton

de Victor Oancea 12 Nov. 2011 3858
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Vanzarile prin telefon inca se bucura de un succes considerabil pentru cresterea afacerilor profitabile. Rentrop & Straton organizeaza cursul Telesales, curs ce se concentreaza pe concepte precum: Ascultare activa, Tehnici de vanzare, Determinarea clientului sa actioneze in felul dorit de dvs. , Transformarea obiectilor in argumente, Atitudini si expresii recomandate si nu numai. Cursul se angajeaza sa ne invete angajatii sa vanda prin telefon la standarde profesioniste.

Iata cateva dintre obiectivele Cursului de Telesales:

1. participantii vor sti sa comunice usor, clar si concis
2. isi vor imbunatati abilitatile de comunicare si relationare cu clientii
3. vor avea o atitudine pozitiva fata de clienti
4. vor intelege importanta ascultarii active si a comunicarii nonverbale si vor invata tehnici specifice acestora
5. vor f i atenti la detaliile minore care ii pot duce la finalizarea cu succes a procesului de vanzare
6. vor sti sa faca diferenta intre caracteristicile si beneficiile produselor si sa foloseasca avantajele in procesul de vanzare
7. vor sti sa foloseasca o tehnica de vanzare mai putin cunoscuta, insa extrem de eficienta
8. vor fi capabili sa foloseasca afirmatii prin care sa trezeasca interesul clientului pentru produs
9. vor sti cum si cand sa treaca la actiune pentru finalizarea vanzarii
10. vor reusi sa convinga clientii, nu sa le impuna, astfel incat satisfactia clientilor sa fie maxima
11. vor sti sa foloseasca obiectiile clientilor ca pe o baza de argumentare
12. vor intelege si se vor adapta asteparilor clientilor, prin identificarea nevoilor acestora
13. vor sti cum sa construiasca o relatie cu clientul bazata pe incredere.

Agenda cursului:
1. Telefonul – avantaje si dezavantaje    
2. Aptitudinile agentului de telesales
3. Comunicarea profesionala: comunicarea verbala si comunicarea nonverbala
4. Limbajul si vocea
5. Atitudini si expresii recomandate
6. Caracteristicile, avantajele si beneficiile produselor in procesul de vanzare
7. Tehnici de vanzare – metoda AIDA
8. Jocuri de rol

Cursul de Telesales este dedicat in mod special celor care intra in contact direct cu clientii, agentilor de vanzari prin telefon si agentilor de telemarketing, operatorilor de call center.

Aflati mai multe despre curs si inscrieti-va la telefon: (+40) 21.408.28.89 sau pe e-mail la training@rs.ro


Cititi si "Invata cum sa vinzi mai bine"



Tags: telesalescurs telesalesvanzari prin telefon

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]