Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
De ce afacerea ta are nevoie de o firma de Relatii Publice
O afacere mica sau medie poate fi propulsata foarte puternic in lumea afacerilor la nivel mare. O agentie de PR se ocupa de promovarea afacerii tale, te ajuta sa stabilesti o imagine potrivita pentru ea. De asemenea, este responsabila sa te sfatuiasca cum sa gasesti cele mai bune solutii cand se comit greseli care ar putea sa devina publice si sa iti compromita imaginea firmei.
O firma de PR planifica si organizeaza activitati si evenimente menite sa iti promoveze afacerea. Mai mult, tot relationistii pun la cale sondajele, focus-grupurile, sedintele si discutiile de afaceri. Ei detin contacte din mass-media si faciliteaza publicarea articolelor referitoare la firma in presa scrisa si se ocupa si de cumpararea spatiului publicitar.Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Propriul meu plan de afaceri
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Una dintre variantele colaborarii cu relationistii in afacerea ta este contractarea unei firme specializate de PR. Varianta angajarii de personal calificat din acest domeniu se dovedeste a fi mai costisitoare pe termen lung pentru antreprenor.
Activitatile unei agentii de relatii publice sunt de durata si nu pot fi indeplinite in mod normal de personal necalificat. Nu vorbim intotdeauna de proceduri standard, ci exista o nevoie acerba de creativitate si spontaneitate. Acesti profesionisti sunt antrenati pentru orice problema care ar putea sa deterioreze imaginea firmei tale, detin legaturi cheie in majoritatea publicatiilor si per total, ridica nivelul profitului considerabil.
Mai mult, in cazul lansarilor de noi produse sau servicii sau in cazul “revitalizarii” celor vechi o firma de PR este potrivita pentru coordonarea procesului de mediatizare.
Secretul unei bune colaborari cu departamentul de relatii publice este increderea reciproca si o buna comunicare. Ca antreprenor trebuie sa ai incredere in personalul pe care l-ai delegat sa iti consolideze si sa iti protejeze imaginea firmei, iar ei la randul lor trebuie sa iti respecte deciziile manageriale. Cu alte cuvinte este important sa iti ceara aprobarea inaintea publicarii oricarui articol referitor la firma sau inaintea oricarei decizii legate de afacerea ta.
Mai mult, este recomandat sa discuti cu relationistii toate aspectele firmei care nu pot fi facute publice si care ar pune imaginea afacerii intr-o lumina nefavorabila. Problemele din firma trebuie discutate cu agentii de relatii publice in timp cat mai scurt de la aparitia lor, inainte sa devina incontrolabile.
Articole conexe
La promovarea afacerii nu-i oferi clientului cadouri promotionale. Ofera-le ....
de Silviu Marian BanilaIMM Romania: Promovarea antreprenoriatului in Romania
de Matei AntonescuAngajatii tai merita o promovare? Iata regulile de aur de care poti tine cont!
de Adela SimonescuTehnici inteligente de promovare pentru serviciile de grafica
de Victor OanceaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit