Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

De ce afacerea ta are nevoie de o firma de Relatii Publice

de Maria Nicutar 16 Mai. 2011 6028
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

O afacere mica sau medie poate fi propulsata foarte puternic in lumea afacerilor la nivel mare. O agentie de PR se ocupa de promovarea afacerii tale, te ajuta sa stabilesti o imagine potrivita pentru ea. De asemenea, este responsabila sa te sfatuiasca cum sa gasesti cele mai bune solutii cand se comit greseli care ar putea sa devina publice si sa iti compromita imaginea firmei.

O firma de PR planifica si organizeaza activitati si evenimente menite sa iti promoveze afacerea. Mai mult, tot relationistii pun la cale sondajele, focus-grupurile, sedintele si discutiile de afaceri. Ei detin contacte din mass-media si faciliteaza publicarea articolelor referitoare la firma in presa scrisa si se ocupa si de cumpararea spatiului publicitar.

Una dintre variantele colaborarii cu relationistii in afacerea ta este contractarea unei firme specializate de PR. Varianta angajarii de personal calificat din acest domeniu se dovedeste a fi mai costisitoare pe termen lung pentru antreprenor.

Activitatile unei agentii de relatii publice sunt de durata si nu pot fi indeplinite in mod normal de personal necalificat. Nu vorbim intotdeauna de proceduri standard, ci exista o nevoie acerba de creativitate si spontaneitate. Acesti profesionisti sunt antrenati pentru orice problema care ar putea sa deterioreze imaginea firmei tale, detin legaturi cheie in majoritatea publicatiilor si per total, ridica nivelul profitului considerabil.

Mai mult, in cazul lansarilor de noi produse sau servicii sau in cazul “revitalizarii” celor vechi o firma de PR este potrivita pentru coordonarea procesului de mediatizare.

Secretul unei bune colaborari cu departamentul de relatii publice este increderea reciproca si o buna comunicare. Ca antreprenor trebuie sa ai incredere in personalul pe care l-ai delegat sa iti consolideze si sa iti protejeze imaginea firmei, iar ei la randul lor trebuie sa iti respecte deciziile manageriale. Cu alte cuvinte este important sa iti ceara aprobarea inaintea publicarii oricarui articol referitor la firma sau inaintea oricarei decizii legate de afacerea ta.

Mai mult, este recomandat sa discuti cu relationistii toate aspectele firmei care nu pot fi facute publice si care ar pune imaginea afacerii intr-o lumina nefavorabila. Problemele din firma trebuie discutate cu agentii de relatii publice in timp cat mai scurt de la aparitia lor, inainte sa devina incontrolabile.


Tags: relatii publicepromovarefirma prmediatizare

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

La promovarea afacerii nu-i oferi clientului cadouri promotionale. Ofera-le ....

de Silviu Marian Banila
21 Apr 2015
1. .....copiilor, sotiei sau bunicilor sai! Un producator de haine barbatesti a lansat o reclama chiar inaintea Zilei Tatalui. Aceasta infatisa un...

IMM Romania: Promovarea antreprenoriatului in Romania

de Matei Antonescu
07 Feb 2014
Conform studiului Amplificarea si valorificare potentialului intreprenorial a romanilor, ce are la baza date furnizate de "Global Entrepreneurship...

Angajatii tai merita o promovare? Iata regulile de aur de care poti tine cont!

de Adela Simonescu
23 Mai 2013
Promovarile sunt uneori meritate si oferite. Uneori se lasa mult timp asteptate si ca rezultat concret, se pierd angajati valorosi. La urma urmei,...

Tehnici inteligente de promovare pentru serviciile de grafica

de Victor Oancea
08 Iul 2011
Afacerile din domeniul design-ului grafic au inceput sa prinda amploare si la noi in tara de cativa ani buni. Multi antreprenori sau manageri au...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]