Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
De ce angajatii nu-si doresc schimbari? Iata 3 motive!
In timp ce, o parte dintre angajati sunt foarte deschisi schimbarilor din firma, altii nu le privesc cu ochi buni, chiar se tem de ele. Iata 3 dintre motivele pentru care angajatii nu isi doresc schimbari si ce ar trebui sa faci tu ca manager.
1. Lipsa competenteiUn motiv important pentru care oamenii se opun schimbarilor este grija cu privire la lipsa competentelor necesare in noul context.
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Cele mai cunoscute cazuri sunt cele in care se introduc noi tehnologii care par inabordabile pentru angajatii care au lucrat ani intregi cu o tehnologie mai veche.
Exista temerea pentru unii angajati ca nu vor invata la fel de repede ca ceilalti si ca vor ramane la coada. De asemenea, oamenii se tem ca pot deveni redundanti si ca isi pot pierde locul de munca.
In cazul unei schimbari, leaderii trebuie sa furnizeze informatiile necesare si sa organizeze cursuri pentru a forma noi compentente. De asemenea, in perioada de tranzitie se recomanda folosirea a doua sisteme (vechi si nou) in paralel pentru a facilita trecerea.
2. Volum mai mare de munca
Un volum mai mare de munca ii poate face pe angajati sa respinga schimbarea. Comunicarea deschisa cu angajatii va inlatura aceasta teama.
3. Experiente anterioare neplacute
O persoana care a avut experiente anterioare neplacute legate de o schimbare o asociaza cu sentimente negative. De aceea, se intampla adesea ca unii angajati sa refuze o schimbare pentru ca pleaca de la presupunerea ca acesta va aduce neplaceri.
De exemplu, daca un angajat a traversat o schimbare organizationala in urma careia a pierdut avantaje castigate de-a lungul timpului sau daca a primit sarcini suplimentare fara sa fie remunerat corespunzator, atunci cu siguranta va respinge schimbarile organizationale viitoare.
Articole conexe
3 metode de imbunatatire a performantei manageriale
de Idei de afaceri6 lucruri pentru bucataria de la locul de munca care sporesc bunastarea angajatilor
de Idei de afaceriCum sa atragi cei mai buni angajati pentru noua ta afacere
de Idei de afaceriManagerii estimeaza o crestere in urmatorele trei luni in constructii
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit