Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

De ce angajatii nu-si doresc schimbari? Iata 3 motive!

de Nita Alina 29 Feb. 2016 3072
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In timp ce, o parte dintre angajati sunt foarte deschisi schimbarilor din firma, altii nu le privesc cu ochi buni, chiar se tem de ele. Iata 3 dintre motivele pentru care angajatii nu isi doresc schimbari si ce ar trebui sa faci tu ca manager.

1. Lipsa competentei
Un motiv important pentru care oamenii se opun schimbarilor este grija cu privire la lipsa competentelor necesare in noul context.

Cele mai cunoscute cazuri sunt cele in care se introduc noi tehnologii care par inabordabile pentru angajatii care au lucrat ani intregi cu o tehnologie mai veche.

Exista temerea pentru unii angajati ca nu vor invata la fel de repede ca ceilalti si ca vor ramane la coada. De asemenea, oamenii se tem ca pot deveni redundanti si ca isi pot pierde locul de munca.

In cazul unei schimbari, leaderii trebuie sa furnizeze informatiile necesare si sa organizeze cursuri pentru a forma noi compentente. De asemenea, in perioada de tranzitie se recomanda folosirea a doua sisteme (vechi si nou) in paralel pentru a facilita trecerea.

2. Volum mai mare de munca
Un volum mai mare de munca ii poate face pe angajati sa respinga schimbarea. Comunicarea deschisa cu angajatii va inlatura aceasta teama.
 
3. Experiente anterioare neplacute
O persoana care a avut experiente anterioare neplacute legate de o schimbare o asociaza cu sentimente negative. De aceea, se intampla adesea ca unii angajati sa refuze o schimbare pentru ca pleaca de la presupunerea ca acesta va aduce neplaceri.

De exemplu, daca un angajat a traversat o schimbare organizationala in urma careia a pierdut avantaje castigate de-a lungul timpului sau daca a primit sarcini suplimentare fara sa fie remunerat corespunzator, atunci cu siguranta va respinge schimbarile organizationale viitoare.




Tags: schimbareschimbariangajatimanager

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

3 metode de imbunatatire a performantei manageriale

de Idei de afaceri
13 Mai 2024
Intr-un mediu de business atat de competitiv, perfomanta manageriala poate face diferenta dintre un business de succes si unul mediocru. Totusi,...

6 lucruri pentru bucataria de la locul de munca care sporesc bunastarea angajatilor

de Idei de afaceri
20 Feb 2024
Esti in cautare de noi modalitati de a stimula fericirea si productivitatea angajatilor tai? Pe masura ce organizatiile de toate marimile recunosc...

Cum sa atragi cei mai buni angajati pentru noua ta afacere

de Idei de afaceri
29 Apr 2024
Initierea unui business este un eveniment important in viata fiecarui antreprenor. Prima afacere poate fi comparata, cu usurinta, cu prima dragoste,...

Managerii estimeaza o crestere in urmatorele trei luni in constructii

de Bianca Tila
28 Iun 2023
Managerii romani estimeaza o crestere a preturilor in constructii si comertul cu amanuntul pentru urmatorele trei luni, potrivit datelor publicate de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








[x]