Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
De ce este necesara delegarea responsabilitatilor intr-o firma si cum se procedeaza
Multi antreprenori ar spune ca acesta este secretul pentru succesul unei firme profitabile. De modul in care iti organizezi activitatea si resursele umane depinde viitorul intregii afaceri. Banii se managerizeaza mai bine, investitiile vor fi mai mici iar timpul de lucru se poate injumatati.
Atunci cand va decideti sa demarati o afacere mica, poate administrata de acasa, trebuie sa luati in calcul volumul efectiv de munca pe care va trebui sa il depuneti pentru a va conduce activitatile. Ganditi-va la toate aspectele legate de contabilitate, fiscalitate, marketing samd si probabil ca veti ajunge la concluzia naturala ca nu veti putea face fata de unul singur.Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Cresterea prepelitelor japoneze
Majoritatea antreprenorilor mici recurg la ajutorul software-urilor care reusesc sa faca o parte din munca pentru ei. Cu Photoshop, Adobe InDesign, Adobe Illustrator, Quark Express si altele se pot proiecta brosuri, fliere, carti de vizita, machete de carti si cataloage de prezentare. Contabilitatea si gestiunea stocului sunt administrate si ele prin intermediul unor programe specializate.
Cu toate acestea, nu uitati ca va trebui sa petreceti o mare parte din timp pentru a efectua munca de unul singur.
De aceea se apeleaza la personal specializat. Contabilii si consultantii fiscali va pot salva afacerea de greselile pe care le puteti comite atunci cand nu sunteti pe deplin familiarizat cu domeniul acesta de activitate. Designerii si graficienii va pun la dispozitie produse mai atractive si, indirect, va cresc cifra profitului. Marketerii si advertiserii implementeaza strategii eficiente prin care sa fiti mai vizibil pentru clientii vizati si lista continua.
Este important sa lasati fiecare activitate sa fie condusa de experti, sa delegati cat mai bine munca din firma si sa angajati cat mai putin personal.
1. Alcatuiti o lista cu toate activitatile din firma pentru care aveti nevoie de specialisti.
2. Angajati personal cu acreditari, experienta si referinte. In acest fel aveti siguranta ca veti lucra cu un profesionist si ca investiti banii corect.
3. Cautati personal pluri-specializat. Contabilii care stiu si o limba straina, graficienii care au cunostinte de web design samd. In acest fel veti reduce numarul salariatilor.
4. Nu uitati sa angajati si personal pentru managerizarea resurselor umane si sa pastrati intotdeauna rolul suprem in firma prin delegarea responsabilitatilor in mod corect.
Aici ne referim la greseala clasica in care antreprenorii se rup prea mult de activitatea din firma si nu mentin un control permanent asupra acesteia. Daca va decideti sa plecati in vacanta este esential sa pastrati contactul cu personalul si sa fiti la curent cu toate evenimentele din firma.
Articole conexe
Cum sa-ti organizezi timpul eficient ca antreprenor
de Idei de afaceriCum sa atragi cei mai buni angajati pentru noua ta afacere
de Idei de afaceriInceputuri de antreprenor. Controlul calitatii
de Idei de afaceriEvolutie antreprenoriala. De la o afacere mica la brand
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit