Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

De ce nu se lucreaza cu eficienta in echipe si ce solutii avem la indemana?

28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Multi coechipieri nu se inteleg si nu pot colabora pentru a oferi cele mai bune rezultate, un nivel satisfacator de performanta si eficienta si atunci se cer abilitati avansate de team-building din partea managerilor sau liderilor responsabili cu motivarea si coordonarea activitatilor in cadrul unei echipe de lucru. Liderii conduc prin intermediul exemplului si al buna-vointei, al putetii de motivatie. Managerii conduc mai specific prin puterea autoritatii.

Iata cateva solutii care stau atat la indemana liderilor, cat si a managerilor, solutii ce promit rezultate satisfacatoare din partea echipelor de lucru:

1.    Cooptati angajatii care isi doresc cu adevarat sa faca parte din echipa si care detin si specializarea si experienta necesare pentru obtinerea de rezultate profitabile. Cea mai mare greseala a managerilor si a detinatorilor de afaceri este sa aduca impreuna persoane care nu se potrivesc, nu pot lucra impreuna si nici nu isi doresc acest lucru. Inevitabil, apar conflicte in cadrul echipei si nu se poate discuta despre eficienta si performanta de top.

2.    Puneti-va in tema membrii echipei cu setul de obiective pe care trebuie sa le atinga in mod clar, cu un termen limita si comunicati-le orice progres, regres sau stagnare.

3.    Promovati colaborarea si sub nici o forma, competitia. Nu este cazul sa adaugati bonusuri sau alte sisteme de motivare pentru membrii echipei in mod separat. Bonusurile si comisioanele samd trebuie acordate doar atunci cand misiunea echipei a fost atinsa.

In acest fel vor intelege mai bine necesitatea de a-si duce sarcinile la bun sfarsit impreuna, ca o echipa. In cazul in care un coechipier are nevoie de ajutor sau este in urma cu sarcinile de care se ocupa, ceilalti membrii ai echipei vor conlucra pentru a ajunge la o finalitate si vor acoperi si neajunsurile coechipierilor pentru bunul mers al proiectului in care sunt implicati. Se va proiecta o imagine de unitate si congruenta intre membrii echipei si acestia isi vor vedea scopul final ca pe unul comun. Rezultatul va fi cel ca echipa va fi mai solida, mai unita.

4.    Incercati pe cat posibil sa lasati un singur manager sau un singur lider sa fie in sefia echipei dvs. Cu cat va exista o ierarhizare mai putin complexa, mai putin avansata, cu atat vor aparea mai putine conflicte si echipa va fi mai uniforma, existand, deci, mai multe sanse ca echipa sa functioneze la parametrii corecti.




Tags: echipacoechipierteam-buildingechipa de lucru

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]