Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
De ce nu se lucreaza cu eficienta in echipe si ce solutii avem la indemana?
Multi coechipieri nu se inteleg si nu pot colabora pentru a oferi cele mai bune rezultate, un nivel satisfacator de performanta si eficienta si atunci se cer abilitati avansate de team-building din partea managerilor sau liderilor responsabili cu motivarea si coordonarea activitatilor in cadrul unei echipe de lucru. Liderii conduc prin intermediul exemplului si al buna-vointei, al putetii de motivatie. Managerii conduc mai specific prin puterea autoritatii.
Iata cateva solutii care stau atat la indemana liderilor, cat si a managerilor, solutii ce promit rezultate satisfacatoare din partea echipelor de lucru:Cultura castravetelui anti-diabet
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
1. Cooptati angajatii care isi doresc cu adevarat sa faca parte din echipa si care detin si specializarea si experienta necesare pentru obtinerea de rezultate profitabile. Cea mai mare greseala a managerilor si a detinatorilor de afaceri este sa aduca impreuna persoane care nu se potrivesc, nu pot lucra impreuna si nici nu isi doresc acest lucru. Inevitabil, apar conflicte in cadrul echipei si nu se poate discuta despre eficienta si performanta de top.
2. Puneti-va in tema membrii echipei cu setul de obiective pe care trebuie sa le atinga in mod clar, cu un termen limita si comunicati-le orice progres, regres sau stagnare.
3. Promovati colaborarea si sub nici o forma, competitia. Nu este cazul sa adaugati bonusuri sau alte sisteme de motivare pentru membrii echipei in mod separat. Bonusurile si comisioanele samd trebuie acordate doar atunci cand misiunea echipei a fost atinsa.
In acest fel vor intelege mai bine necesitatea de a-si duce sarcinile la bun sfarsit impreuna, ca o echipa. In cazul in care un coechipier are nevoie de ajutor sau este in urma cu sarcinile de care se ocupa, ceilalti membrii ai echipei vor conlucra pentru a ajunge la o finalitate si vor acoperi si neajunsurile coechipierilor pentru bunul mers al proiectului in care sunt implicati. Se va proiecta o imagine de unitate si congruenta intre membrii echipei si acestia isi vor vedea scopul final ca pe unul comun. Rezultatul va fi cel ca echipa va fi mai solida, mai unita.
4. Incercati pe cat posibil sa lasati un singur manager sau un singur lider sa fie in sefia echipei dvs. Cu cat va exista o ierarhizare mai putin complexa, mai putin avansata, cu atat vor aparea mai putine conflicte si echipa va fi mai uniforma, existand, deci, mai multe sanse ca echipa sa functioneze la parametrii corecti.
Articole conexe
Consiliul Concurentei a amendat cu 4,9 milioane de lei companii de pe piata echipamentelor de protectie
de Bianca TilaCum sa-ti motivezi echipa de angajati de la distanta: nu inceta sa faci proiectii pentru revenirea la programul normal
de Idei de afaceri5 sfaturi si strategii pentru a obtine performante de la echipa de proiect
de Teo ManoleLucrul in echipa - o problema de incredere si nu numai
de Anca GeorgescuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit