Departamentul de HR este foarte important in cadrul unei organizatii si poate contribui la dezvoltarea angajatilor. Cum este posibil? Cativa mambri ai Entrepreneur Organization au impartasit experientele intampinate in momentele cand echipele lor au ajuns intr-o stare critica si au fost nevoiti sa ia masuri pentru remedierea problemelor.
Domeniul de aplicare a taxelor
Julia Langkraehr, antrenor strategic in Londra s-a confruntat cu situatia privind posibilitatea de a angaja un manager de HR. Atunci, a decis sa externalizeze sarcina catre o companie specializata in acest domeniu, al Resurselor Umane, ocuparea fortei de munca, sanatate si siguranta.
Acest lucru a ajutat compania sa actualizeze politicile de HR pentru a raspunde cerintelor actuale. Au creat documente personalizate, precum un manual al companiei, au subliniat politici pentru noii angajati onboarding, vacante si plati ale bolii, redundantei si multe alte proceduri legate de HR. Au avut 24 de ore la dispozitie in care puteau apela la indrumare si sprijin atunci cand se intalneau cu situatii problematice. Prin externalizarea sarcinilor, au castigat sprijinul si expertiza pe care un angajat singur nu le-ar fi putut oferi.
Ia in considerare cultura
Cristopher Thierry, EO Montreal, a declarat ca, din pacate, in loc de un departament de HR, multe companii ajung sa construiasca un serviciu psihiatric pentru angajati pentru a discuta politicile de birou. Evident, HR-ul este mult mai mult decat atat si integrarea functiei sale ar trebui sa implice consolidarea culturii companiei, deoarece din cauza unei cresteri gresite a tensiunii si a numarului de politici o companie are nevoie sa implementeze strategii privind resursele umane.
Un departament de HR ar trebui sa actioneze ca un portar de cultura si multe probleme legate de HR pot fi eliminate prin angajarea celor cu aceleasi valori de baza, in primul rand. Departamentul sau de HR a fost in masura sa recruteze 365 de zile pe an, ceea ce le-a oferit o banca virtuala de unde au putut alege candidati. Acest lucru le permite sa angajeze oameni care se potrivesc culturii.
Incredere si conexiuni
Tejun Kang, EO New York, fondator si CEO al Six Dimensions, spune ca primul pas pentru integrarea cu succes a unui departament de HR este definirea modului in care va sprijini cel mai bine organizatia. Acesta a invatat rapid ca seturile de calificare a profesionistilor in HR variaza. Cauta pe cineva care ar putea duce organizatia catre crestere si care sa minimalizeze greutatile legate de aceasta crestere. Ei au nevoie de experienta si viziune, insa trebuie sa aiba si capacitatea de a transmite incredere, deoarece cresterea rezulta din schimbarile organizatiei. Cu un profesionist care poate construi incredere, schimbarile sunt mai usor de acceptat.
Departamentul sau a fost capabil sa il ajute sa inteleaga mai bine partea personala a angajatilor si i-a oferit o mai mare expunere catre acestia si nevoile lor.
Sursa: inc.com
Tags: afaceriangajatiantreprenoriresurse umanedepartament hr