Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Eficienta personala si profesionala - Factori de succes, 17-18 noiembrie 2011, Bucuresti

de Matei Antonescu 23 Oct. 2011 3457
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Cursul „Eficienta personala si profesionala - Factori de succes” are ca obiective principale familiarizarea participantilor cu concepte precum: managementul timpului si al stresului, organizare personala si desfasurarea in mod eficient a unei sedinte de lucru, ni se arata intr-un comunicat de presa.

Cursul va contine si activitati practice executate in echipe, se adreseaza profesionistilor care doresc sa isi imbunatateasca eficienta la locul de munca si este oferit de centrul educational FiaTest.

Iata subiectele ce vor fi discutate in cadrul cursului „Eficienta personala si profesionala - Factori de succes”:

•    Managementul stresului şi al timpului;
•    Gestionarea timpului şi a întreruperilor în activităţile de serviciu;
•    Identificarea şi stabilirea priorităţilor;
•    Tehnici de gestiune zilnică a timpului;
•    Sugestii pentru o planificare eficace;
•    Organizarea personală -  cum sa creăm ordine în activităţile profesionale şi personale;
•    Modalitati de planificare, organizare si desfasurare a unor sedinte eficiente
•    Identificarea unor probleme comune ce pot apărea pe parcursul unor şedinţe şi rezolvarea acestora;
•    Cum să conduci sau să participi într-o şedinţa eficientă.


Daniel Badarau, consultant FiaTest cu o experienta de 11 ani in domeniul Resurselor Umane va fi lectorul acestui curs.

Aflati mai multe detalii referitoare la acest curs pe www.business-edu.ro




Tags: eficienta personala si profesionalafiatestmanagementul timpuluimanagementul stresuluiorganizare personalasedinte

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cum sa-ti echipezi sala de sedinte, pentru a fi functionala si moderna

de Idei de afaceri
26 Iul 2024
O sala de sedinte poate fi folosita pentru intalnirile cu echipa, cu partenerii sau chiar clientii tai. De asemenea, ea poate fi locul unde poti...

Managementul timpului - instrumente care te ajuta sa te organizezi mai bine

de Idei de afaceri
29 Ian 2020
Time management este provocarea cu care multi dintre noi ne confruntam in ziua de astazi. Mai ales daca esti antreprenor, freelancer, manager sau...

Managementul timpului intr-o afacere: 5 trucuri pentru a nu pierde vremea inutil

de Idei de afaceri
11 Dec 2019
Timpul pare sa fie cel mai mare dusman al oamenilor, in acest secol al vitezei. La fiecare pas, auzi pe cineva care spune ca si-ar dori mai mult timp...

Chiritoiu, presedintele Consiliului Concurentei: Cred ca suntem cumva autisti

de Florin Amariei
18 Iun 2019
"Traiesc cu impresia ca suntem cumva autisti in administratia publica", a spus Bogdan Chiritoiu. In administratia publica exista colaborare la...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]