Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Esti un project manager bun?
Atunci inseamna ca esti un bun planificator si organizator, ai abilitati de comunicare eficienta, esti capabil sa conduci o echipa de angajati si sa ii ajuti sa se concentreze pe rezolvarea unui proiect ale carui probleme trebuie sa le rezolvi. Daca subordonatii te privesc ca pe un leader, te urmeaza si ii poti motiva si inspira, atunci esti gata sa intri in topul project managerilor.
PM-ul isi asuma responsabilitatea pentru proiectul pe care il dezvolta, se orienteaza pe rezultate in timpul alocat de sefii sai si isi formeaza echipa de subordonati in randul carora deleaga responsabilitatile. Detine o orientare catre customer service si este capabil sa isi motiveze personalul prin puterea exemplului personal. Cauta in permanenta probleme, surse de risc, eventuale obstacole si le managerizeaza pentru un proiect viabil.Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
PM-ul trebuie sa aiba in vedere intotdeauna scopul deziderat al proiectului de care se ocupa ca parte a unei imagini de ansamblu a firmei/organizatiei. Cu alte cuvinte, trebuie sa stie ce avantaje exista pentru intreaga firma, ca un tot unitar, daca proiectul sau se va finaliza cu succes. Planificarea activitatii in cadrul proiectului este esentiala, intrucat un proiect va avea un deadline, iar nerespectarea acestuia va nemultumi superiorii.
Respectarea bugetului alocat pentru dezvoltarea proiectului si a cerintelor acestuia impreuna cu scopul initial sunt concepte sine qua non pentru orice project manager. El are nevoie de o echipa dedicata, motivata si care sa duca la buna indeplinire cerintele proiectului sub coordonarea si organizarea sa. Munca in echipa este singura modalitate de a lucra cand vine vorba de un proiect.
Pasii pe care un manager de proiect trebuie sa ii urmeze in planificare:
1. Initierea proiectului
2. Alcatuirea planului de proiect. Acesta trebuie sa fie unul realist, cu un scop clar si trebuie sa includa scopul initierii, numarul de angajati necesar indeplinirii cu succes, bugetul potrivit, documentatia completa, riscurile existente si strategiile de inlaturare a obstacolelor care ar putea sa apara pe parcurs. Aici intervine puterea managerului de a anticipa probleme, de a le rezolva rapid cand apar si pun in pericol buna desfasurare a proiectului si de a estima variabilele definitorii ale planului.
3. Executia proiectului
4. Incheierea proiectului si analizarea feedback-ului obtinut. Acesta ne va spune cat de bine a fost implementata strategia manageriala si in ce masura s-au urmat scopurile proiectului.
Un bun manager de proiect nu va arunca vina pe lipsa de motivare a angajatilor sau pe bugetul prea mic alocat, intrucat el este peroana responsabila sa le controleze. Trebuie sa fie capabil sa scoata cele mai bune rezultate din resursele care ii sunt puse la dispozitie.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit