Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Evolutie antreprenoriala. De la o afacere mica la brand

Evolutie antreprenoriala. De la o afacere mica la brand
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Din punctul unora de vedere, branding-ul este etapa finala pentru o afacere, apogeul, daca doriti. In momentul in care vorbim de brand, vorbim de diferentiere compacta fata de restul companiilor de pe aceeasi piata si care activeaza in cadrul acelasi domeniu.

Un brand, in definitiv, se construieste in momentul in care deja se intrevad semne importante ca este gata sa devina un brand. Iata cateva semne care pot da indicii ca ati putea incepe sa va brand-uiti afacerea:
 
- Produsele si serviciile dvs. se mapeaza cu fidelitate maxima pe piata de consumatori careia va adresati.
 
- Personalul din departamentul de vanzari stie cui se adreseaza, care sunt cantitatile, iar performantele sunt in dezvoltare. Personalul isi canalizeaza eforturile de vanzar e atat catre sectorul de clienti existenti cat si catre cel al potentialilor clienti vizati de campanile dvs de promovare.

Oferte speciale de Paste. Profita acum de REDUCERILE de 80% si de TRANSPORTUL GRATUIT la ghidurile noastre...click AICI pentru detalii si comenzi<< 
 
- Aveti in desfasurare campanii de advertising, de relatii publice si va constituiti ca autoritate in social media.
 
- Aveti un numar mare si in dezvoltare de consumatori fideli.
 
- Consumatorii va recunosc produsele dintr-o multitudine de alte produse.
 
Toate acestea sunt semne ca ati putea sa incepeti sa va formati un brand in scurt timp. Branding-ul micilor afaceri este, totusi, vazut ca un concept extrem de ambiguu. 
 
Multi experti nu ar fi de acord cu aceasta asociere de cuvinte. Acest lucru vine din logica urmatoare: daca o afacere a indeplinit conditiile necesare pentru a incepe sa se creeze ca brand, deja nu mai este una mica, vorbim de o afacere medie sau mare. Iar acest lucru este cu totul adevarat


Idei de afaceride Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.

Tags: evolutie antreprenorialaantreprenorbrandafacere micasmall business

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]