Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Gaseste oportunitatea intr-o piata in scadere

de Alexandra Popescu 22 Iun. 2014 2279
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Multi antreprenori se feresc de industriile in scadere in favoarea celor care sunt la moda. Interesant este ca, aceiasi factori perturbatori care castiga o industrie in scadere sunt, mai tarziu, cei care prezinta o mare oportunitate pentru acei antreprenori care cred in evolutia ei decat in disparitie.

 
In continuare sunt enumerate cateva puncte care te vor ajuta sa descoperi oportunitatea intr-o industrie in scadere.
 
1. Asculta
Un numar mare de intreprinderi nu au mecanismele necesare pentru a afectua sondaje privind satisfactia clientilor existenti. O tendinta in fiecare categorie indica o preferinta pentru un alt model de afaceri sau un serviciu care ar trebui tratate ca un semn serios in schimbare. Sa soliciti si sa acorzi atentie feedbackului clientilor te va ajuta sa intelegi incotro se indreapta acestia si/sau de ce afacerea ta nu mai este pe placul lor.
 
2. Stapaneste schimbarea
Pur si simplu recunoaste ca industria ta se schimba si nu faci nimic pentru a evolua in acelasi timp cu ea. Ziarele, de exemplu, au recunoscut evolutia lor pe internet si s-au axat pe aceasta zona. De aceea, afacerea ta trebuie sa se reflecte si in mediul digital. Gandirea legala este inamicul. O viziune strategica, care ghideaza un plan sa se adapteze schimbarilor, de fiecare data, este esentiala pentru retinerea talentelor de top si in abordarea schimbarilor privind fluxurile de venituri.
 
3. Planteaza steagul tau
Odata ce ai terminat munca grea de actualizare a modelului de afacere si/sau serviciilor oferite, este imperativ sa faci un impuls puternic pentru a lua cuvantul in ceea ce priveste identitatea ta refacuta. 
 
Este nevoie de timp pentru a schimba perceptia publicului asupra unui brand, asa ca eficienta acestui impuls poate favoriza sau sparge evolutia companiei tale. Pentru a castiga noi vanzari de la competitorii stabiliti, trebuie sa fii deosebit de convingator. 
 
Evidentiaza ceea ce faci cel mai bine si de ce esti cea mai buna firma care serveste perspectivelor tale. Sustine unii dintre clientii tai cei mai buni pentru a furniza noile tale servicii pro bono. Utilizeaza feedbackul pentru a rafina ofertele si creeaza avocati tried-and-true pentru ceea ce vrei sa dezvolti.
 
Arunca o privire la mesajele tale de brand global. Asigura-te ca toate materialele de marketing si vanzari, mesajele relatiilor publice si asa mai departe reflecta o viziune de perspectiva. Operatorii traditionali lupta de multe ori pentru a evalua in mod obiectiv propriile lor mesaje. Ia in considerare aducerea unei firme de branding din exterior pentru a sprijini tranzitia in mesaje. Privirile proaspete, examinarea inainte de a intra in direct, sunt critice. 
 
Urmand sfaturile, poti sa atingi succesul si intr-o industrie care se presupune ca este in declin.
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afacerioportunitati de afaceriantreprenoripiata in scaderesfaturi afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cum gestionezi investitiile unei afaceri mici - 4 solutii smart pentru un manager la inceput de drum

de Idei de afaceri
22 Mai 2023
Sa fii manager tanar iti aduce multiple satisactii, cum ar fi crearea unui impact social pozitiv si flexibilitatea de a-ti gestiona timpul, avand si...

Sfaturi pentru realizarea si prezentarea planului de afaceri catre banca

de Idei de afaceri
09 Feb 2024
Pentru prezentare, lungimea planului trebuie sa fie cuprinsa intre 15 si 35 de pagini, fara proiectiile financiare si anexe. Bancile uneori vor cere...

Evolutie antreprenoriala. De la o afacere mica la brand

de Idei de afaceri
30 Apr 2024
Din punctul unora de vedere, branding-ul este etapa finala pentru o afacere, apogeul, daca doriti. In momentul in care vorbim de brand, vorbim de...

Documentele din spatele... ideilor de afaceri trebuie atent pastrate intr-un dulap metalic!

de Idei de afaceri
14 Iun 2022
Organizeaza-ti spatiul mai eficient, folosind un dulap metalic! Alege, dintr-o gama bogata de produse, modele pentru organizarea sau arhivarea...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]